Gå til innhold

MasterIt.no - ny (billig?) nettbutikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som noengang har fått respons på [email protected]?

7896826[/snapback]

 

jau da!

 

sendte mail dit å spurte om de kunne endre en orderen min slik at jeg også fikk med en icage.

 

da fikk jeg svar om at det skulle de gjøre!

 

nå gjorde de riktig nok aldri det, men jeg fikk da svar i hvertfall...

 

 

sendte mail dit på mandag og spurte om hvor i #¤% den andre harddisken jeg har bestilt kommer.. var da to uker siden jeg bestillte den.. tre uker i dag.. skal sende en ny mail nå, så jeg får be om at jeg får litt respons snart..

Lenke til kommentar

Jeg var ganske fornøyd med denne butikken i begynnelsen, men nå er jeg mer skeptisk. De presterte å sende en inkassovarsel på en vare jeg bestilte i september som ble betalt via visa ved bestilling! Ja ja tenkte jeg, dobbeltfakturering kan jo skje alle. Men hvem i all verden skriver ut faktura på noe som er betalt via VISA!? Og jeg har jo ikke fått noe faktura i det heletatt, bare en innkassovarsel. Og varen ER jo betalt.

 

Er veldig skeptisk til regnskaps/logistikksystemet deres når det foregår på det viset.

 

Jeg ringte ang inkassovarselen, og fikk beskjed om at dette skulle sjekkes opp og jeg ville bli kontaktet innen kort tid. En halv uke går, og ingen respons. Sendte så en mail ang samme innkassovarsel og fikk beskjed om at saken var avsluttet, men dette har da ikke jeg fått noen beskjed om. Det sto i midlertid i mailen at jeg ville få bekreftelse på dette.

 

ELENDIG opplegg. Virker ikke som de har noe system på noe. Skal holde meg langt unna disse heretter.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Yess, da fikk også jeg inkassovarsel fra Master-IT via DnB Nor Finans, for en harddisk jeg bestilte og betalte med VISA i desember.

 

Hyggelig dette.

 

Skjønner ikke hvordan det hele tatt går an å rote så forferdelig mye.

 

Og jeg vil aldri heller skjønne folk som bestiller ting derifra selv om de har lest denne tråden. De vet hva de går til hvertfall.

 

 

Noen som har fått svar ang. inkassovarselene sine?

 

 

Er inkassovarselet gyldig, siden jeg har bevis på at jeg har allerede betalt? Kan de sette en anmerkning på meg selv om det ikke er meg som har screwet opp ting?

Endret av Naitsan
Lenke til kommentar

Vel jeg har fått 2 innkassovarsler på en 500Gb hd som jeg betalte med Visa :-)

 

Ringte til DnB Nor etter andre innkassovarsen og fortalte at varen var betalt og motatt.

De slettet da meg fra systemet.

 

Jeg kommer aldri til og bruke denne nettbutikken igjen!

Endret av audun1
Lenke til kommentar

hehe.. flere som har fått samme problem som meg da ser jeg. Jeg bestile også en WD RE2 500GB i desember og betalte med visa.

 

Skikkelig amatørmessig. Nesten så jeg vil kalle det en drittbutikk.

 

Snakket nå med DNB Nord og de hadde fått oppdatert status og inkasso saken var fjernet.

 

Men likevell... det er for dårlig!

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Jeg har mine anelser om at dette kommer til å skje meg også. Bestillte 4 hardisker og 2x Opteron 2212 Socket F prosessorer, fikk beskjed om at jeg kom til å få en faktura i posten. Har til nå ikke sett noe som helst til faktura. Så jeg antar det kommer en inkasso sak i posten hos meg også. Så for min del tipper jeg masterit kommer til å gå dunken rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Skikkelig merkelig telefonopplegg de har også... når du ringer telefonnumeret som står på websiden deres så kommer du til en eller annen dame som virker som er et sentralbord for et annet firma. Hun setter deg likevell over, men det hele virker rart uansett.

7948423[/snapback]

Hehe, har lurt på det samme. Virker nesten som det er ett en manns foretak som virkelig er ute å kjører. Men for all del, jeg sitter nå å venter på en faktura, har i ihvertfall mottatt varene. Men jeg liker ikke tanken på å få inkassovarsel i postkassen.

Lenke til kommentar

7948446[/snapback]

Hehe, har lurt på det samme. Virker nesten som det er ett en manns foretak som virkelig er ute å kjører. Men for all del, jeg sitter nå å venter på en faktura, har i ihvertfall mottatt varene. Men jeg liker ikke tanken på å få inkassovarsel i postkassen.

 

De har i allefall et par-3 fler ansatte enn han ene jeg har hatt kontakt med. Jeg har alltid vært en ærlig sjel når det kommer til å gjøre opp for meg, og har aldri stilt meg slik at jeg har hatt betalingsvansker og har aldri fått inkassovarsel før. Så jeg ble rett og slett forbanna når jeg fikk denne.

Lenke til kommentar

Ringte inn til DnB factoring som driver inkassosaken. Forklarte og de slettet saken :thumbup: og det endte faktisk med at DnB sender regning til master-it for at de skal betale de purregebyrene som faktisk ikke var gyldige (som forøvrig jeg aldri fikk heller, og hadde jeg, hadde jeg selvfølgelig ikke betalt purring, da jeg allerede har betalt i bestillingstidspunktet med VISA). Payback is a bliss. :)

 

 

Så nå er jeg ferdig med Master-IT. Aldri igjen sier jeg bare. Jeg har fått det firmaet opp i halsen og Juge-Ivar lever fremdeles opp til navnet.

 

Og de som vet om denne tråden og likevel handler der: Håper dere liker økonomisk rot og det som verre er.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er inkassovarselet gyldig, siden jeg har bevis på at jeg har allerede betalt? Kan de sette en anmerkning på meg selv om det ikke er meg som har screwet opp ting?

7942765[/snapback]

 

 

Man er rimelig langt unna noen anmerkning om man får ett inkassovarsel, for og få en anmerkning må man få en dom mot seg i forliksrådet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...