Gå til innhold

MasterIt.no - ny (billig?) nettbutikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masterminds Oslo AS

Vitaminveien 1 A

0409 Oslo

Kontaktperson: Ivar

E-post: [email protected]

Telefon: 97475010

Hjemmeside: Masterminds as

 

Masterminds AS ser ut til å ha litt mer med denne Ivar enn det som fremkommer.

 

Synd at det skal være så "lett" å svindle i Norge. Her kan man slå firmaer konkurs og gjøre underslag til den store gullmedaljen, og det eneste som skjer er at man får et klask på lanken når rettsystemet endelig etter kanskje et år får fingrene ut og behandler saken....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
...

 

Masterminds AS ser ut til å ha litt mer med denne Ivar enn det som fremkommer.

 

Synd at det skal være så "lett" å svindle i Norge. Her kan man slå firmaer konkurs og gjøre underslag til den store gullmedaljen, og det eneste som skjer er at man får et klask på lanken når rettsystemet endelig etter kanskje et år får fingrene ut og behandler saken....

9157100[/snapback]

 

Definitivt, men når man ansetter folk så er det nok ikke alltid man kjenner historien til personen. Jeg deler andres oppfatning om at kontaktpersonen opptrer svært hyggelig og dermed minsker magefølelsen for ugler i mosen.

Lenke til kommentar
Definitivt, men når man ansetter folk så er det nok ikke alltid man kjenner historien til personen. Jeg deler andres oppfatning om at kontaktpersonen opptrer svært hyggelig og dermed minsker magefølelsen for ugler i mosen.

9157847[/snapback]

Helt klart, det som dog er skremmende i dette tilfelle er at ledelsen kjente til forhistorien, i hvert fall store deler av den, noe jeg vet all den tid jeg har jobbet i Masterminds tidligere og således har snakket en hel del med Ivar selv.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Tipper en viss overklokker på dette forumet i denne tråden som konsekvent beskyttet Master-IT føler seg lur nå. Andre forumbrukere: "Master-IT er noen svindlere, jeg får ikke varen min, og jeg har allerede betalt!" Han: "Neida, Master-IT er seriøse folk, jeg kjenner de personlig, kjempegod service, har bare godt å si om dem. Å si at Master-IT er svindlere er totalt idiotisk og bør få huet sitt sjekket".

 

 

Godt å se at Master-IT er ute av verden. Håper rettsvesenet drar til og sørger for at ivar får en lang fengselstraff + et enormt gjeldskrav.

Endret av Naitsan
Lenke til kommentar

Nå har jeg lest igjennom hele denne tråden, og du verden så god lesing det har vært. Har ikke ledd så godt på LENGE. Så søtt at folk i begynnelsen prøver å forsvare masterit, for så å gå på den kjempesmellen bare et par mnd tidligere. Nei, kanskje folk var for raske med å anklage MasterIt, men et par personer var også ALT for raske til å forsvare de. Personlig forholder jeg meg til de store bedriftene nettopp pga av ting som dette. Jeg lar meg ikke lure av en lav pris her og nå. Hva hjelper vel lav pris hvis man i enden sliter med support o.l.? Nei, det var mye hint tidlig i denne tråden om at folk burde holde seg borte. Folk gjorde ikke det, og da har man KUN seg selv å takke. En del av dere har jo tross alt latt dere bli lurt ;)

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke vært mere ENIG med deg der. Akkurat som jeg skulle sagt det selv !

 

Vi overfører heller ikke beløpet videre til selgeren før TVene er levert, det er fast praksis til vi har etablert en solid porsjon erfaring med MasterIT!

 

Hva mente han med det ? Betyr det at han på AVforum har pengene ? :S

Endret av Zen0x
Lenke til kommentar
Nei. Han betalte hele summen fordi MasterIT hevdet at de ikke kunne gjennomføre en så stor bestilling uten å få pengene først. Leder for AVforum gikk med på dette og det gjør at han og kundene nå sitter i saksa.

9190037[/snapback]

Uten å ha lest hele avtaleteksten, vil jeg tro at leder for AVforum da har brutt avtalen med sluttkundene, og at det således er han som står ansvarlig overfor disse.

Lenke til kommentar

Hele greiene høres amatørmessig ut. Hvorfor bestilte de ikke hos de store bedriftene som mpx, komplett og de. Enn og bestile i en liten møkka bedrift som ikke klarer og bestille tv'er til en mill !!

Tragisk hele pakka og når de i tilleg ikke bruker en BANK så blir jo det hele ENDA mere tragisk ...

 

Men uansett jeg håper vi får en lykkelig slutt på det hele !

Lenke til kommentar

Dersom noen av TV-kjøperne går til advokat vil nok advokaten også si at det er Lygren som er ansvarlig ovenfor kundene som ble svindlet. Ettersom det ble skrevet i en tidlig post at ingen penger skulle overføres til MasterIT før de hadde TVer. Det vil kanskje igjen føre til at Lygrens AVForum vil måtte slå seg konkurs, og da blir det enda vanskeligere å få noe de er fornøyd med disse som ble lurt.

 

Jeg håper Lygren klarer å ro det i land, med en løsning alle er førnøyd med. Powerbuy er jo egentlig helt genialt, og det samme vil nok neppe skje igjen. Tipper Lygren kommer til å ha sine forhåndsregler etter dette..

Lenke til kommentar
Kan hende de har stengt det med vilje, pga all fokus fra media de siste dagene. Sikkert lurt å ikke vise frem alle innleggene og all kritikken i "eget rede"...

9191808[/snapback]

 

Kanskje, men hadde jeg vært en av de som ble svindlet, hadde jeg blitt enda mer svett nå. Det kan jo tenkes at han der Lygren-typen i så fall kan ha klart å kontakte dem direkte. Hvis han har mulighet til det, da.

 

Edit: hvis han var bekymret for innleggene i dén powerbuy-tråden, kunne han jo bare stengt bare den...

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...