Gå til innhold

MasterIt.no - ny (billig?) nettbutikk?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For å klargjøre enhver form for mistanker som er rettet av enkelte her på forumet.

Master-IT AS er et heleid datterselskap av Masterminds AS

 

Masterminds AS er bla Gold Partner av Microsoft innen utdanning , nettverk, sikkerhet osv.

 

De som måtte ønske å sjekke master-it / masterminds må gjerne gjøre dette og de vil da finne at selskapet er et velrennomert konsulent / utdannings hus med betydelig kompetanse innen IT og med en MEGET HØY grad av seriøsitet.

 

og ja :blush: , vi ble litt tatt på senga når det gjaldt våre første leveringer til våre kunder via kampanjen men har arbeidet det som har vært mulig og er i dag ajour med våre leveringer . de kunder som nå evt måtte mangle noe bes ta kontakt med oss. da det er i så fall oss ukjent. (med unntak av de som har mottatt mail om forsinket vare pga leveringstid fra distrubitør leddet)

 

Master-IT AS har ingen forbindelser til nevnte bedrift (Topline AS) overhodet og en hver sammenligning forøvrig er totalt feil.

 

Alle webshoper trenger / vil gjøre feil i oppstarten , vi arbeider seriøst og hardt for å unngå slike men kan dessverre ikke gi noen garantier fordi feil vil oppstå igjen. dessverre. men innspill av konstruktiv karakter vil bli satt stor pris på og våre kunders ønsker er viktig for oss.

 

Håper dette kan bidra til å legge diskusjonen om Master-IT AS til et nivå der vi kan lære av forums brukerenes erfaringer og ikke minst å kunne ta del i det kunnskap dere som forbrukere her har.

 

Med vennlig hilsen

 

Master-IT AS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og til informasjon i tillegg-

De som har mottatt faktura etter å ha blitt belastet via kredittkort.

Årsaken er at det må generes en kvittering / faktura hos oss etter webhandelen

Denne blir også sendt kunden for at kvitteringen/ den allerede betalte faktura skal være kunden i hende i tillegg til web kvitteringen. det er årsaken til at enkelte har mottatt faktura . disse er merket betalt hos oss.

 

mvh

 

master-it as

Lenke til kommentar

Når jeg leser ATG`s erfaring og kjenner meg så skinnsykt igjen med min "Ivar" erfaring. Varer som blir borte på posten er en klassiker fra Ivar, men han kan ALDRI finne et sendings nr.

Hvis Ivar er *fjernet *fra Topline lurer jeg jaggu på hvorfor han er involvert i et seriøst firma? Men det kan vel Belial33 svare på tipper jeg, eller?

Lenke til kommentar
og til informasjon i tillegg-

De som har mottatt faktura etter å ha blitt belastet via kredittkort.

Årsaken er at det må generes en kvittering / faktura hos oss etter webhandelen

Denne blir også sendt kunden for at kvitteringen/ den allerede betalte faktura skal være kunden i hende i tillegg til web kvitteringen. det er årsaken til at enkelte har mottatt  faktura . disse er merket betalt hos oss.

 

mvh

 

master-it as

7582841[/snapback]

 

Gjelder dette også de som har betalt i postoppkrav?

Lenke til kommentar
Hei.

 

For å klargjøre enhver form for mistanker som er rettet av enkelte her på forumet.

Master-IT AS er et heleid datterselskap av Masterminds AS

 

Masterminds AS er bla  Gold Partner av Microsoft innen utdanning , nettverk, sikkerhet osv.

 

De som måtte ønske å sjekke master-it / masterminds må gjerne gjøre dette og de vil da finne at selskapet er et velrennomert konsulent / utdannings hus med betydelig kompetanse innen IT og med en MEGET HØY grad av seriøsitet.

 

og ja  :blush: , vi ble litt tatt på senga når det gjaldt våre første leveringer til våre kunder via kampanjen men har arbeidet det som har vært mulig og er i dag ajour med våre leveringer . de kunder som nå evt måtte mangle noe bes ta kontakt med oss. da det er i så fall oss ukjent. (med unntak av de som har mottatt mail om forsinket vare pga leveringstid fra distrubitør leddet)

 

Master-IT AS har ingen forbindelser til nevnte bedrift (Topline AS) overhodet og en hver sammenligning forøvrig er totalt feil.

 

Alle webshoper trenger / vil gjøre feil i oppstarten , vi arbeider seriøst og hardt for å unngå slike men kan dessverre ikke gi noen garantier fordi feil vil oppstå igjen. dessverre. men innspill av konstruktiv karakter vil bli satt stor pris på og våre kunders ønsker er viktig for oss.

 

Håper dette kan bidra til å legge diskusjonen om Master-IT AS  til et nivå der vi kan lære av forums brukerenes erfaringer og ikke minst å kunne ta del i det kunnskap dere som forbrukere her har.

 

Med vennlig hilsen

 

Master-IT AS

7582783[/snapback]

 

 

"HØY GRAD AV SERIØSITET"....trur du tuller....er f*n ikke mye seriøsitet over dette firmaet!

Svarer IKKE på e-post...svarer IKKE på telefon....da blir det MEGET vanskelig for en fra ØVERST I NORD-NORGE å få kontakt me dem.....nei, kom ikke her å snakk om et seriøst firma...spiller vel f*n ikke noe rolle om det er Gold Partner av Microsoft inne ALT.....den holder bare ikke!!!

Endret av Jovi60
Lenke til kommentar

Oioioi... her er det skjedd mye siden juleribba ble fortært...

Jeg forholder meg til de erfaringer som jeg har med MasterIT ingneting annet, og har ingen formening om hva som er skjedd tidligere i verden.

Det å si at noen er svindlere er en ganske alvorlig påstand, det er alt jeg har å si i denne saken...

 

Har har fått alt jeg har bestilt fra MasterIT, og har ikke hatt noe problem med hverken levering eller betaling.

Som det er påpekt tildligerer her er selskapet såvidt meg bekjent en meget seriøs satsning, og ingenting av det jeg har opplevd bryter med denne oppfatiningen.

Det er klart at en nystartet webshop har forbedringspotensiale på flere felt, men dog skal de sies at mange her virker litt vel negative...

Enhver ny butikk som kan gjøre vår datahverdag billigere er velkommen mener da jeg...

Lenke til kommentar

Jeg fikk varen min, 16 dager etter med mye usikkerhet og bare tullball.

 

Nettsiden (med tanke på antall varer på lager, sendingsnummere) osv, er bare tull. Nytter ikke å stole på de tallene. Står at det er på lager, men når du har bestilt, så er det ikke på lager likevel. Bare lokkemat altså, slik at de kan trekke pengene dine med en gang orderen er lagt inn (ikke reservert som hos Komplett.no).

 

Etter jeg hadde ringt inn for 236 gang (og mail sendt, men intet svar), så sa denne Ivar B at pakka var blitt sendt og at jeg hadde fått sendingsnummer på ordren. Dette stemte forøvrig IKKE.

 

Men jeg fikk pakka plutselig. Den var forøvrig godt pakket inn og beskyttet.

 

MEN jeg vil for all del IKKE anbefale denne nettbutikken, sorry ass, og siden denne personen Ivar er bekjent som en storsvindler på dette forumet så sier det sitt.

 

Det kan hende de prøver, men jeg angrer på mitt kjøp selv om jeg har fått varen. Jeg angrer på at jeg la pengene igjen hos dem. De fortjener det ikke.

 

Master-IT har forøvrig et driftsinntekter på 484 000, og IKKE 20 millioner som enkelte her påstår. Det er MasterMind som har 20mill i driftsinntekter, bare for å få klarhet i dette. Og tallet til Master-IT sier sitt.

 

Nei, heller betal en 50 lapp ekstra til Komplett dere, så får dere ihvertfall et godt system på nettsiden, med kvalitet og sikkerhet på kundeservice.

Endret av Naitsan
Lenke til kommentar

hehehe.. heftig.. tror jeg skal holde meg laaaangt unna den netbutikken etter å ha lest denne tråden :D takk folkens...

 

Men alikevel så er jeg sikker på at de prøver å drive seriøst og har en del oppstartsproblemer... hvorfor skulle de feks prøve å drive useriøst?!

Og hvorfor skulle de feks "miste" en harddisk??

 

Vi får se hvordan det går med webshoppen fraomover...

Men som sagt så er det jo utrolig viktig med kundeservice, har selv blitt sykt irritert over nettshopper som aldri tar telefonen eller bruker 2år på mail...

 

Natta :D

Lenke til kommentar

Jeg tipper denne butikken oppgir leverandørenes lagerstatus og kjøper inn varen så fort de får en ordre selv, kan forklare hvorfor pengene forsvinner ut av konto asap etter bestilling. Kjenner til dette fra en butikk tidligere på Lillestrøm med en Ivar B der også, om det er samme fyr aner jeg ikke, men det er lov å tenke selv....

Lenke til kommentar
Jeg tipper denne butikken oppgir leverandørenes lagerstatus og kjøper inn varen så fort de får en ordre selv, kan forklare hvorfor pengene forsvinner ut av konto asap etter bestilling.

7591515[/snapback]

Mange webshops har ikke eget lager, men varene sendes rett ut fra grossist. Men det forklarer ikke at pengene trekkes umiddelbart etter bestilling. Forhandler mottar faktura på varene, og her har man gjerne 10-14 dagers betalingsfrist.

Lenke til kommentar
Fikk nå et fyldig og godt svar på mail, stor takk til Ivar fra masterit. Prisene er som stoolman sier uslålige, og så fort de får inn de vanvittig billige minnebrikkene fra infeon, blir det nok til at jeg svir av rundt 10k på ny pc derfra. =)

7600655[/snapback]

 

Har akkurat fått 2GB av de RAM-brikkene du snakker om. Slengte bare inne en ordre selv om de ikke var på lager,og etter 1 uke var de ankommet. De var jo billige,men ikke SÅ billige som de annonserer med. Prøver å komme i kontakt med butikken for å høre hvorfor de har lagt så mye på prisen,men de svarer ikke på henvendelsene mine. :(

Endret av Jovi60
Lenke til kommentar
Fikk du de ikke til annonsert pris? Hvor mye ble det?

Hvordan funket de? Har du prøvd noe overklokking e.l? Er det 4-4-4-12 de kjører på?

Er så nysgjerrig, virker litt for godt til å være sant (kan se ut som det faktisk er det nå da =p).

7604456[/snapback]

 

Kom på nesten kr 200,- mere enn annonsert pris, Vet at det ikke er store beløpet, men rett skal være rett. Har desverre ikke fått testa de enda.

Lenke til kommentar

Når jeg leser ATG`s erfaring og kjenner meg så skinnsykt igjen med min "Ivar" erfaring. Varer som blir borte på posten er en klassiker fra Ivar B' date=' men han kan ALDRI finne et sendings nr.

Hvis Ivar er *fjernet *fra Topline lurer jeg jaggu på hvorfor han er involvert i et seriøst firma? Men det kan vel Belial33 svare på tipper jeg, eller?

[/quote']

 

Siden ikke mitt spm blir besvart av Belial33 er ikke jeg i tvil, dropp denne butikken, reklamasjoner kommer til å bli et mareritt tror jeg. Sats heller på de etablerte gode butikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...