Gå til innhold

Ditt Mac OS X desktop. Oppdaterte regler [30.03.09]


Yaricks

Anbefalte innlegg

Jeg mener sånn at kontaktlisten er "limt" på skrivebordet. Finner ikke noe valg for det.

Kontaktlisten min er ikke "limt" på skrivebordet. Alle andre programmer enn Adium (og Finder, logisk nok) er skjult eller avsluttet, noe som resulterer i at Adium er det eneste som vises.

 

Hvis du mener at det ser ut som kontaktene mine er "skrevet" direkte på skrivebordet, så er det et kontaktlistetema med gjennomsiktighet på 100%, hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener sånn at kontaktlisten er "limt" på skrivebordet. Finner ikke noe valg for det.

Kontaktlisten min er ikke "limt" på skrivebordet. Alle andre programmer enn Adium (og Finder, logisk nok) er skjult eller avsluttet, noe som resulterer i at Adium er det eneste som vises.

 

Hvis du mener at det ser ut som kontaktene mine er "skrevet" direkte på skrivebordet, så er det et kontaktlistetema med gjennomsiktighet på 100%, hvis jeg ikke husker feil.

Åh, makes sense. Takker. :)

Lenke til kommentar

Tja, har nettopp installert OS X igjen (på PC ja), det som tok tid var å finne Apple, Shift og 3 knappene så jeg fikk Print Screen :p

 

Det som er nå:

Sydney at Night fra Google som bakgrunn

Adium med Black is Beautiful med opacity 0%

... det er vel bare det...

post-51466-1262827649_thumb.png

 

BTW Wheelman, du er jo PCdude, har du Mac eller er det bare på PC som meg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...