Gå til innhold

Ditt Mac OS X desktop. Oppdaterte regler [30.03.09]


Yaricks

Anbefalte innlegg

Dette er noe Windoze typene har hatt lenge, en post der man poster hvordan desktopen ser ut! Og siden reglene fra den andre er godt forklart låner jeg dem, håper det er greit eivindhg! ;)

 

 

Regler for denne tråden er som følger:

 

- Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller post en post med bilde!

- Kommentarer til din egen desktop er derimot lov.

- Ellers gjelder samme reglene som på resten av forumet!

 

- Poster uten bilde kan bli slettet uten videre varsel

 

Oppdaterte regler 30/3-09

- For å gjøre det lettere for alle å få tak i andres bakgrunner, ikoner osv opphever jeg reglen om at alle poster må inneholde bilde, slik at diskusjon om dekstop modding herved er tillatt!

 

 

Slik ser da mitt ut:

post-99099-1165822615_thumb.png

 

 

 

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>edit: regel lagt til av moderator :)

edit2: emnefelt forandret</span>

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-39786-1165847697_thumb.png

 

Mitt. Butler som henger oppi høyre hjørne der om noen lurer.

Jeg foreslår bilder med Widgets også, så blir ting litt mer interessant. edit: Jeg opprettet en egen tråd for widgets her.

 

post-39786-1165847809_thumb.png

 

Marley, bruker du Quicksilver til alt?

Vanskelig å sette seg inn i? Jeg har aldri hatt behovet for det, med spotlight og allting; men hører det er mange som skryter av det og sier de ikke kunne klart seg uten.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Marley, bruker du Quicksilver til alt?

Vanskelig å sette seg inn i? Jeg har aldri hatt behovet for det, med spotlight og allting; men hører det er mange som skryter av det og sier de ikke kunne klart seg uten.

7476459[/snapback]

 

Jepp, jeg bruker faktisk QuickSilver til absolutt ALT. ;) Det funker helt automatisk, alt du trenger å gjøre er å velge hurtigtast (default er eple+space, jeg bruker ctrl+space). Den finner og katalogiserer alt med en gang, så det er bare å trykke hurtigtasten og skrive inn programmet, mappen eller filen du vil inn på. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Mitt desktop

post-31872-1165867672_thumb.png

Simpel og grei :) jeg bruker også quicksilver til alt.. Hadde en gang den krasjet faktisk, og da sett jeg 2 MINUTTER og prøvde å finne ut hvordan jeg skulle starte programmer nå :D Der ser man hvor hjelpeløs man blir av det :) Bruker og Desktop manager.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor så mange har Docken kjempeliten :/ Blir jo nesten umulig å se den.

7551577[/snapback]

Vet ikke om de andre men jeg bruker QuickSilver for å åpne og lukke programmer så jeg trenger egentlig ikke å bruke docken i det hele tatt men noen ganger kan det være greit med docken for å "Drag'n drop" filer og åpne. Også vil jeg ha mest mulig workspace.

 

[Edit] Imageshack sliter litt nå...

 

PPC G4 MDD på jobb

bilde1gx5qb3.th.jpg

Her har jeg litt flere ikoner på docken enn på min MB. Nå er det jo sånn at det er "litt" mer plass på Cinema display også da ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bilde2wn2.th.png
Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Regler for denne tråden er som følger:

 

- Ingen poster med bare tekst! Har du spørsmål bruk PM eller den andre desktop tråden

- Kommentarer til din egen desktop er derimot lov.

- Ellers gjelder samme reglene som på resten av forumet!

 

Ville vært fint om alle kunne respektere dette. Innlegg kommer til å bli slettet hvis det fortsetter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...