Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk 1 NunChuck til jul av Kjæreten, gudene vet hvordan hun fikk tak i den, men nå mangler jeg bare 2 kontroller sett + classic og RGB kabel. Godt med Gavekort til jul ja <3 Bestefar <3

7579587[/snapback]

 

De har haugevis av alle typer kontroller på Elkjøp Kristiansand - eller hadde i hvertfall 22. des når jeg var der...

 

- Wii Remote

- Wii Play m/ Wii Remote

- Nunchuck

- Classic Controller

 

(Har kost meg med Wii Sports, Wii Play, Zelda: TP, og The Legend of Zelda (NES) på Virtual Console i jula - jeg ga en Wii til dama i presang :))

 

Jeg vil ha Super Mario Allstars + World (SNES) på Virtual Console NÅ! :p

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Tomt for konsoller på Elkjøp, Expert, Spaceworld og Toys R Us i Kristiansand, men jeg la merke til at de hadde Zelda inne på Spaceworld, men prisen var så latterlig at de eneste som kjøper Zelda der må være idioter. Prisen på Zelda var 749,-. Nesten det dobbelte av hva elkjøp solgte det til. :)

 

Edit: Glemte å legge til at jeg sjekket Obs og Free Record Shop også.

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
For de som er på jakt etter Zelda og er villige til å vente litt på levering, så har de det på dvdcrave.com til 430,- inkl. frakt. (Og ja, de skriver på Donald Duck-pris :yes: ). Men tar nesten 10 dager i levering da...

7585481[/snapback]

 

blir vel + mva?

7586001[/snapback]

 

brio på cc vest, elkjøp og lefdal og spaceworld sandvika var tomt. Og var innom nesten samtlige butikker i oslo sentrum i dag også og de var også tomme. Dro til sverige for å prøve å få tak i en wii men det var tomt der også :mad:

Lenke til kommentar
PS!

Vedr. problemene jeg hadde med mangel på prisgaranti og overprising av Elkjøp Drammen, så er dette endelig løst (etter flere mail frem og tilbake til Elkjøp).

Elkjøp sentralt har mailet meg og sørget for en løsning jeg er godt fornøyd med. :)

7575624[/snapback]

 

Og løsningen ble?

7582366[/snapback]

Gavekort på kr. 1000,- + en mail der de legger seg flate og beklager.

Det var mangel på prisgaranti og feil-informering om pris som gjorde at jeg klaget.

Lenke til kommentar
Noen som har vært på elkjøp Sandvika?

7592176[/snapback]

 

nei, men tenkte å ta en tur nå

7592478[/snapback]

Hvis dem ikke har, spør dem om dem faktisk fikk inn i dag, for i såfall skal jeg skyte meg selv for å ha droppet å dra, jeg skulle egentlig.

7592666[/snapback]

 

de hadde ikke desverre. Han sa at de ikke fikk inn før slutten av januar! :no:

Lenke til kommentar
Noen som har vært på elkjøp Sandvika?

7592176[/snapback]

 

nei, men tenkte å ta en tur nå

7592478[/snapback]

Hvis dem ikke har, spør dem om dem faktisk fikk inn i dag, for i såfall skal jeg skyte meg selv for å ha droppet å dra, jeg skulle egentlig.

7592666[/snapback]

 

de hadde ikke desverre. Han sa at de ikke fikk inn før slutten av januar! :no:

7593188[/snapback]

Det er bullshit, og samme bullshitet opplevde jeg i fjor med xbox360.. de sier dem får inn i slutten av januar og sånt, men dem får jo egentlig inn flere ganger i uken..

Lenke til kommentar
Noen som har vært på elkjøp Sandvika?

7592176[/snapback]

 

nei, men tenkte å ta en tur nå

7592478[/snapback]

Hvis dem ikke har, spør dem om dem faktisk fikk inn i dag, for i såfall skal jeg skyte meg selv for å ha droppet å dra, jeg skulle egentlig.

7592666[/snapback]

 

de hadde ikke desverre. Han sa at de ikke fikk inn før slutten av januar! :no:

7593188[/snapback]

Det er bullshit, og samme bullshitet opplevde jeg i fjor med xbox360.. de sier dem får inn i slutten av januar og sånt, men dem får jo egentlig inn flere ganger i uken..

7593221[/snapback]

 

det var det jeg også regnet med. Han jeg spurte virket lettere irritert over at jeg spurte etter wii, virket som han bare sa noe.

 

Noen som vet om det er mulig å få tak i wii i dag eller i morgen? Vurderer å ta en tur til oslo for å sjekke om det har det. Hadde ikke noe i sandvika ihvertfall. Sitter alle og spiller eller siden dere har fått tak i wii kasnje? :cool:

Endret av Furiouz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...