Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Okei nå er jeg veldig forvirret.. I går (onsdag) formiddag var jeg på elkjøp i tønsberg og ble fortalt at de fikk inn ett lite antall Wii'er som skulle selges torsdag klokka 10. Jeg var der nå nettopp og det første jeg ser er en plakat på døra hvor det står at de ikke selges før fredag klokka 10! Jeg blir gal snart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvis du kjøper på Elkjøp, pass på at de ikke fratar deg rettigheter som angrerett og prisgaranti som skjedde med han som kjøpte på Elkjøp Drammen for 2995! Det må de i så fall opplyse om under kjøp, før du går i kassen.

7546182[/snapback]

 

Takk for tipset! Håper jeg får tak i idag. klokken er 10.00 og jeg har forsovet meg kraftig:P

Lenke til kommentar
Elkjøp Larvik har noe :)

 

vi har noen nunchuck(6-7), wii play m/remote(3), classic(4) og en del forskjellige spill ink. zelda i larvik, spill maskinen får vi inn en eller anne gang i løpet av dagen imorgen :)

7545116[/snapback]

 

ja, hørte det av en kamerat som var innom der(e) igår, men typisk min flaks så er det sikkert tomt for både zelda og wii der når jeg er ferdig på jobb og er kommet meg hjem til larvik i 18.00 tida :\

 

buhu! jeg vil ha! :)

Lenke til kommentar
Tror ikke Lefdal sin prisgaranti gjelder på wii...mener at de og som EB har en regel mot at hvis varen er en lite tilgjengelig vare så faller prisgarantien bort

7547205[/snapback]

 

Det er riktig at en vare må være på lager hos konkurrent for at finnerlønnen skal gjelde, men når en vare hele tiden er "innkommende" slik som Wii, så må butikkpersonalet skjønne at på et eller annet tidspunkt så har ens konkurrent samme vare på lager, og da til annonsert prisen du har fått oppgitt der. Uansett, finnerlønnen gjelder i 30 dager, og innen 20. januar er nok tilgjengeligheten større.

 

Men er det noen Lefdal som selger Wii til mer enn 2495? Vis i så fall til nettsiden hvor det står 2495 og opplys at alle 3 Lefdal i Oslo selger til den prisen...

Lenke til kommentar
Elkjøp ved Lagunen skulle begynne å selge i morra kl. 10.

 

 

Alle butikkene fikk inn varer mellom sånn ca 12 og 15, men de største bruker lengre tid på å pakke ut og få oversikt over hva som har kommet inn enn de mindre, siden de naturlig nok får inn flere varer. Expert som jeg var på klokken 15 hadde akkurat fått inn to trailere med varer, men de ante ikke hva som var kommet. Jeg blir uansett ringt opp når de har en konsoll til meg :)

7542629[/snapback]

 

Kva for Expert-butikk var du innom?

7542661[/snapback]

 

 

Sjekka Elkjøp Åsane sin lagerstatus på nett i natt, og der sto det at Wii var på lager i går kveld. I dag klokka 10 stilte eg opp der sammen med 4-5 andre. Fikk tak i Wii og det siste av dei 2 Zelda-spilla som var igjen. Ganske sikker på at maskinene gikk fort unna.

 

Pris: 2595, Zelda 499

Lenke til kommentar
Var just på elkjøp i Kristiansand.

 

Spurte om når de skulle få flere Wii konsoller. Da svarte han; "I morgen."

 

Da jeg spurte om hvor mange, så sa han; "Nok!" :) De skulle få zelda også.

 

Men jeg har ikke penger til Wii enda :( Har andre utgifter.

7548419[/snapback]

 

 

Skulle dem få inn komponentkabelen også??

Lenke til kommentar
Var just på elkjøp i Kristiansand.

 

Spurte om når de skulle få flere Wii konsoller. Da svarte han; "I morgen."

 

Da jeg spurte om hvor mange, så sa han; "Nok!" :) De skulle få zelda også.

 

Men jeg har ikke penger til Wii enda :( Har andre utgifter.

7548419[/snapback]

 

 

Som jeg har sagt tidligere er fredagen bekreftet, de vet ikke helt når leveransen kommer.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Kjøpte wii og zelda på el-kjøp ved lagunen..

Wii: 2495

Zelda: 599

7547866[/snapback]

 

Lenge sidan?

7548050[/snapback]

 

 

 

Det var når de åpnet kl. 10. Og de gikk unna som de siste varme vetebrødene på jorden. Men jeg fikk en! Endelig.

 

Men det er nok desverre ikke flere igjenn nå. Men det er vel verdt et forsøk. Du kan også prøve elkjøp på straume...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...