Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det rett og slett er litt tragisk av Nintendo å lansere maskinen sin på denne måte. :nei: Har alltid likt selskapets policy med å tenke anderledes, men dette er å holde folk litt for narr. Da får de heller vente litt med å slippe maskinen til de har et skikkelig antall å komme med. Å levere et par maskiner til hver butikk er latterlig. Da hadde det i det minste vært bedre om de feks sende ut et større lass og satte datoen til 20. desember slik at folk slipper denne idiotiske jakten etter en julegave-wii de siste tre ukene før jul.

Lenke til kommentar

Husk at det ikke er direkte Nintendo som har levert maskiner til Norden. Bergsala som tidligere nevnt har hovedkvarter i sverige(dermed blir sverige prioritert?)Norden + ikke direkte nintendo-levering + at det er lavt produksjonstall på wii sålangt så sier det seg nesten selv at vi ikke får flere Wii med en gang.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Synes det rett og slett er litt tragisk av Nintendo å lansere maskinen sin på denne måte.  :nei: Har alltid likt selskapets policy med å tenke anderledes, men dette er å holde folk litt for narr. Da får de heller vente litt med å slippe maskinen til de har et skikkelig antall å komme med. Å levere et par maskiner til hver butikk er latterlig. Da hadde det i det minste vært bedre om de feks sende ut et større lass og satte datoen til 20. desember slik at folk slipper denne idiotiske jakten etter en julegave-wii de siste tre ukene før jul.

7490630[/snapback]

 

Er nok en del av markedsføringen til Nintendo ;)

Lenke til kommentar
Da får de heller vente litt med å slippe maskinen til de har et skikkelig antall å komme med.

Så du mener at de skal utsette lanseringen til de har nok til alle? Enten skal alle ha eller så skal ingen ha?

 

Slik kommunistisk tankegang kommer ingen til gode...

7490674[/snapback]

 

Tror ikke du leser ordentlig før du skriver meldinger. Et skikkelig antall betyr ikke nødvendigvis at alle får. Da hadde jeg skrevet at de burde vente med lanseringen til alle er garantert å få en maskin. Jeg synes bare at de like gjerne kunne ha ventet en uke eller to og lansert maskinen i et større antall. Ville jo i tillegg gjort det litt enklere for butikkene som hele tiden må svare på henvendelser om nye maskiner før jul. Det er jo ikke akkurat for ingenting at Bergsala ikke vil oppgi hvilket antall konsoller de levere til Norge og resten av de nordiske landene. Tror vel ikke akkurat at de er stolt over antallet...

Synes bare de blir litt latterlig med de minileveransene butikkene får, og den seigpiningen de driver før jul.

Har faktisk ikke noe med kommunisme å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Har noen prøvd å maile Bergsala? Man får vel neppe svar, men er vel lov å sende et spørsmål? :)

 

Eller er dette forretningshemmeligheter?

7490949[/snapback]

 

Hei

 

Jeg sendte Bergsala mail i stad og fikk svar nå. De får inn konsoller fortløpende nå, og de blir sendt ut med en gang. I dag fikk de inn et lass som Elkjøp hadde kjøpt opp, så Elkjøp har maskiner til helgen for de som måtte lure :)

 

Komponent-kabelen kommer 20.des (rimelig sikkert).

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg sendte Bergsala mail i stad og fikk svar nå. De får inn konsoller fortløpende nå, og de blir sendt ut med en gang. I dag fikk de inn et lass som Elkjøp hadde kjøpt opp, så Elkjøp har maskiner til helgen for de som måtte lure :)

 

Komponent-kabelen kommer 20.des (rimelig sikkert).

7491896[/snapback]

 

Håper virkelig dette betyr at jeg i morgen kan forberede meg på en natt forann elkjøp.

Eller, snart kan i hvertfall. Har ingen intensjoner om å gå tomhendt hjem etter timer med venting ved neste annledning.

Lenke til kommentar

Synes det er så dumt at dem gjør det på den måten her.

 

Når jeg først hørte om dette lille "stuntet" fra nintendo, med at f.eks elkjøp kjeden kun fikk 100 maskiner, så tenkte jeg at dette var dems lille trix, for å få folk til å bli mer kjøpelystne på maskinen. Men hvis det skal holde på sånn nå, over en stund, så mister jo folk lysten på maskinene, og går over til konkurrentene(Forholdsvis 360 og ps3). Dem taper jo ufattelig mye med omsetning på det her.

Lenke til kommentar
Synes det er så dumt at dem gjør det på den måten her.

 

Når jeg først hørte om dette lille "stuntet" fra nintendo, med at f.eks elkjøp kjeden kun fikk 100 maskiner, så tenkte jeg at dette var dems lille trix, for å få folk til å bli mer kjøpelystne på maskinen. Men hvis det skal holde på sånn nå, over en stund, så mister jo folk lysten på maskinene, og går over til konkurrentene(Forholdsvis 360 og ps3). Dem taper jo ufattelig mye med omsetning på det her.

7492620[/snapback]

Så slutt å tro at det er et stunt da. Nintendo hadde pushet flere maskiner dersom det fantes, tror du virkelig de ØNSKER å ikke selge flere?

 

farballa, du trenger nok ikke overnatte. Selv den 8. des var det ekstremt få som var der hele natten og på den mest populære Elkjøp-butikken i Bergen kunne du komme kl 07.00 og få deg en Wii. Møt opp 8-9-tiden ved en butikk og vent en time så vil jeg tippe du er sikret en Wii.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...