Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på elkjøp i bergen, og de hadde ikke fått inn noen maskiner enda. De sa også at de som kom var sendt med posten, og den kom ikke før kl 12. Men hvis de er sendt med posten kan de ikke da bare spore pakken??

 

Space world sa at leveringen deres var utsatt til neste uke..

 

Men jeg klarte no å sette meg på en forhånds liste på expert for et par dager siden. Jeg bare hintet frempå med at elkjøp skulle få maskiner i dag, så var han ganske kjapp i avtrekkeren med å skrive meg på liste, selv om de i utgangspunktet ikke oppererte med lister.. :D

Lenke til kommentar

Jeg var innom Lefdal på Lade igår. De sa de hadde hørt noen rykter om at de skulle få inn noen maskiner neste uke.

De sa også, veldig hemmelighetsfulle, at de visste noe, men de kunne ikke si noe til meg. Så da er det nødt til å skje noe der snart.

 

Jeg fikk skrevet meg opp på liste, så de skulle sende meg en SMS dagen før de ble satt frem i butikken, så da var det bare å stille seg i kø.

Bare så dumt at det er sånn skitvær her i Trondheim :(

Lenke til kommentar
Kundesentet på Elkjøp sier at de ikke vet når de kommer ennå, men han hadde hørt at det kom senere i neste uke. Kanskje onsdag eller senere?

7506778[/snapback]

Legger vi sammen informasjonen her (nå holdt jeg på å oversette "let's pool our information" til "la oss poole informasjonen vår", noe som kunne blitt morsomt/sensurert - takk til Noregs Språkråd for å bygge ut språket vårt ;) ):

 

Bergsala sier de har sendt, at det kom på lager senest 13. des i Sverige

+ Butikkene vet ikke noe

+ Det er snakk om få maskiner, altså små kollier

+ Det snakke som ekstraleveranse pr. post, som underbygger poenget over

 

Da er det vell trolig at butikkene ikke vet noe fordi det kommer utenfor de vanlige leveringskanalene, noe som igjen betyr at vi ikke kan vite når pakkene kommer, og rett og slett må fortsette å sjekke butikker gjevnlig hvis vi vil ha... :hrm: Huff hiff..

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar
Bergsala sier de har sendt, at det kom på lager senest 13. des i Sverige

+ Butikkene vet ikke noe

+ Det er snakk om få maskiner, altså små kollier

+ Det snakke som ekstraleveranse pr. post, som underbygger poenget over

 

Er de to nederste punktene bekreftet? Altså at de kommer per post og at det bare er snakk om få maskiner?

 

Skulle gjerne vist når Bergsala sendte de ut fra lager

Endret av aCa
Lenke til kommentar

Hos Elkjøp Tromsø visste de ikke når de kom. Måtte ikke satse jula på at de kom i år.

Han bekreftet forøvrig at prisen kom til å ligge på 2500 kroner.

 

Synd. Får jeg ikke tak i en før jul, har det ikke noe hast med å kjøpe en etter jul. Da er det ikke engang sikkert jeg kommer til å kjøpe den. Forutsetter at det er et veldig godt tilbud. Snakker da om ~1000 lappen.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...