Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

farballa, du trenger nok ikke overnatte. Selv den 8. des var det ekstremt få som var der hele natten og på den mest populære Elkjøp-butikken i Bergen kunne du komme kl 07.00 og få deg en Wii. Møt opp 8-9-tiden ved en butikk og vent en time så vil jeg tippe du er sikret en Wii.

 

Samboeren min var på Lørenskog den 8. for å skaffe en i julepresang til meg siden jeg hadde eksamen. Ho sto der fra litt før 9, og eneste ho fikk var influensa :thumbdown:

 

Men så er jo problemet at jeg sikkert må på jobb :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ho Bergsala damen har posta på Nintendo.no forumet:

 

"Ja ja, skriver det samme i denne tråden også. Og nei, jeg er ingen løgner, det samme jeg har sagt hele tiden står fortsatt ved lag; Til informasjon gikk det varer inn på lageret vårt i dag. Grunnen til at vi, Nintendo of Europe og resten av Nintendo ikke har eksakt informasjon om leveringstidspunkt etc. er fordi de jobber på spreng med å få ut mest mulig og har dermed ikke noe fastsatt skjema å forholde seg til.

 

Disse varene kom inn på lageret i Sverige og skal distribueres ut de nærmeste dagene. Til helgen eller mandag bør det iallefall være noen Wiier å få tak i hos f.eks. Elkjøp. Deretter kommer det fortløpende maskiner til Norge."

Endret av bjs
Lenke til kommentar
Disse varene kom inn på lageret i Sverige og skal distribueres ut de nærmeste dagene. Til helgen eller mandag bør det iallefall være noen Wiier å få tak i hos f.eks. Elkjøp. Deretter kommer det fortløpende maskiner til Norge."

7495936[/snapback]

 

Det høres utrolig bra ut. Må få fri fra jobben (eller bytte vakt) for å få kjøpt Wii'en, begynner egentlig klokken 10. På lørdag kan jeg godt stå utenfor butikken å håpe den kommer, men kjedelig å ordne fri på mandag hvis den ikke kommer.

 

Merkelig damen jeg snakket med sa at det ikke var sikkert i midten av neste uke en gang, men tror mer på det som skrives her enn en kundekonsulent fra sentralbordet til Elkjøp. Fått mange merkelig svar der tidligere... :hmm:

 

Noen som vet noe om prisen forblir den samme, eller blir den 2495kr som på elkjop.no?

Lenke til kommentar
"Disse varene kom inn på lageret i Sverige og skal distribueres ut de nærmeste dagene. Til helgen eller mandag bør det iallefall være noen Wiier å få tak i hos f.eks. Elkjøp. Deretter kommer det fortløpende maskiner til Norge."

7495936[/snapback]

Oppdatering fra Oslo sentrum: Free Record Shop og diverse andre ble fortalt de skulle få i dag, men leveransen var utsatt til neste uke fortalte en hyggelig ansatt meg i dag. En mindre trivlig Elkjøp-ansatt fortalte de ikke hadde noen anelse om når nye leveranser kom.

 

Tipper de begynner å bli lei folk på spørrerunder, og for å være ærlig begynner jeg å bli lei selv. Kommer ikke maskinene i morgen tror jeg heller det blir to gode kvelder på by'n og heller Wii til januarlønnen ;)

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar
Knutsi, hva med kontroller-leveranser da? :)

7499000[/snapback]

Det kan jeg ikke svare på, men det sagt, jeg overhørte en av de ansatte fortelle en annen kunde at Zelda heller ikke kom før neste uke. Så ingen håndkontroller i noen av butikkene.

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut om noen i Oslo området får inn Wii, slik at en kan skaffe seg den om en møter opp tidlig på lørdagen?

 

Har jo hørt alle ryktene som svirer om 15.desember, i morra. Men da ble det visst til at jeg skulle jobbe, og om jeg tar fri fra jobb da koster den jo plutslig meg mye mer siden jeg taper litt over tusen kroner :hrm:

Lenke til kommentar
Skjønner jo at dette er tilbud og etterspørsel i praksis, men syns alikevel det er litt dumt at folk kjøper dem kun for å selge dem, så de som faktisk har tenkt å kjøpe maskin for å ha den selv må betale dobbel pris hvis ikke de var blant de heldige som fikk tak i den 8nde.

7493340[/snapback]

 

Ingen som tvinger dem. De gjør det fordi de synes den er verdt det.

 

Er veldig spent på når de neste konsollene kommer inn. Håper jeg får tak i en før jul.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...