Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel det eneste som er bekreftet, at prisen blir 2.5k på elkjøp

7507151[/snapback]

Det kan nok påregnes at prisen blir 2500kr på Lefdal også. Jeg vet at Lefdal på Tiller og Elkjøp snakker med hverandre om priser innimellom, så.. Riktignok bare overhørt en samtale mens jeg stod i kø der, men det gikk 100% klart fram at dem synkroniserte prisen mot Elkjøp på en espressomaskin.

Lenke til kommentar
Flere som har hørt at Elkjøp skal ha 2500,- for sine maskiner? De som ble solgt første dagen, gikk da for 2000 kroner??

7507137[/snapback]

Jepp, de har lurt oss (iallfall meg) som ikke fikk tak i den på elkjøp 8. desember til å vente istedet for å kjøpe den andre steder. De kan ikke ha tapt så mye på det heller, så få konsoller som ble lagt ut for salg.

Lenke til kommentar
Er vel det eneste som er bekreftet, at prisen blir 2.5k på elkjøp

7507151[/snapback]

Det kan nok påregnes at prisen blir 2500kr på Lefdal også. Jeg vet at Lefdal på Tiller og Elkjøp snakker med hverandre om priser innimellom, så.. Riktignok bare overhørt en samtale mens jeg stod i kø der, men det gikk 100% klart fram at dem synkroniserte prisen mot Elkjøp på en espressomaskin.

7507210[/snapback]

 

Er ikke det kartellvirksomhet? Altså ulovlig.

Lenke til kommentar
Er vel det eneste som er bekreftet, at prisen blir 2.5k på elkjøp

7507151[/snapback]

Det kan nok påregnes at prisen blir 2500kr på Lefdal også. Jeg vet at Lefdal på Tiller og Elkjøp snakker med hverandre om priser innimellom, så.. Riktignok bare overhørt en samtale mens jeg stod i kø der, men det gikk 100% klart fram at dem synkroniserte prisen mot Elkjøp på en espressomaskin.

7507210[/snapback]

 

Er ikke det kartellvirksomhet? Altså ulovlig.

7507699[/snapback]

 

Nå har jo Lefal og Elkjøp samme eiere, og konkurransen i bransjen er ganske tøff, så de kommer nok ikke under den lovbestemmelsen.

Lenke til kommentar

Det kan nok påregnes at prisen blir 2500kr på Lefdal også. Jeg vet at Lefdal på Tiller og Elkjøp snakker med hverandre om priser innimellom, så.. Riktignok bare overhørt en samtale mens jeg stod i kø der, men det gikk 100% klart fram at dem synkroniserte prisen mot Elkjøp på en espressomaskin.

7507210[/snapback]

Er ikke det kartellvirksomhet? Altså ulovlig.

7507699[/snapback]

Det virket iallfall noe tvilsomt... Men det kan jo hende dem hadde gått på en prisgarantismell like før jeg kom.

Lenke til kommentar
Jeg ringte Siba i går. De sa de ikke fører Wii!

7507752[/snapback]

:lol:

7507831[/snapback]

 

 

Det kan nevnes at de ikke har Gamcube eller ds heller. De har ikke spill til Nintendo heller. Virker som de ikke fører Nintendo produkter!

 

De må være lettere korka i hua. De har vel ikke lyst til å tjene penger.

Lenke til kommentar
Jeg ringte Siba i går. De sa de ikke fører Wii!

7507752[/snapback]

:lol:

7507831[/snapback]

 

Christ! Hvorfor ikke? :lol:

7507954[/snapback]

Hehe har ikke peiling. Siba var bare en av flere butikker på ringe runden min så gadd ikke akkurat spørre. Kan jo alltids hende at damen jeg snakket om formulerte seg VELDIG dårlig og egentlig bare mente at de ikke hadde Wii og ikke hadde peiling når de fikk den inn.

 

Tror egentlig det stemmer at de ikke fører Wii, står jo ikke noe om Wii på nettsidene dems heller, men andre kan gjerne dobbelt sjekke med å ringe dem :)

Lenke til kommentar

Var innom diverse butikker idag, bor i Stavanger-området (fleste butikker er på Forus).

 

Hos Expert fikk jeg vite at det var komt inn på hovedlageret, og han regnet med det ville komme i butikkene etter noen dager! Han trodde mandag:).

 

Tviler sterkt på at Siba fører noe som helst av Nintendo, var innom der idag.. så dårlig ut.

 

Hos Spaceworld var det forhåndsbestilt laaangt fram, var nok ikke i butikkene før utti Januar...

Gjelder forsåvidt EBGames og.

 

Tryggeste blir nok å satse på mandagen, kanskje tirsdag; men skader ikke å kikke litt rundt på lørdag og, hvis du har ork/tid ;).

Endret av prøvekanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...