Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Er det noe hensikt i å campe utenfor en Elkjøp i natt? Det virker ikke som at noen elkjøp butikk vil ha wii inne imorgen tidlig?

 

Er det noen som vet om noen andre butikker vil ha wii inne imorgen tidlig?

 

Det som irriterer meg veldig, er den totale mangelen på informasjon fra Bergsalas side. De kan i det minste fortelle oss hvor mange wii som er på vei inn i landet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rart det er så mye usikkerhet rundt dette her. Noen burde jo bare fortelle massene hvor skapet skal stå. Når tror dere de kommer inn på elkjøp i Bergen? Koster wii 2500 i alle butikkene nå eller? er det da noen poeng i å kjøpe på elkjøp i forhold til de andre kjedene?

7502955[/snapback]

 

Virker som elkjøp bare var billigere på lanseringsdagen. Eneste grunnen til å kjøpe derfra er vel at det er de som får dem inn. Virker nesten som det bare er dem og Expert.

Lenke til kommentar

Kontaktet Elkjøp (både i butikk og på telefon) og en rekke andre butikker i Oslo området i dag. Alle regner med levering først i neste uke HVIS de får noe i det hele tatt før jul. Ser ikke ut til at det blir noe wii før helgen, men vi kan jo alltids håpe!! :-)

Lenke til kommentar
På Elkjøp v/KBS i Trondheim vet dem iallfall ikke når neste parti kommer inn. Men dem kunne bekrefte at prisen blir lanseringspris+500kr  :(

7504372[/snapback]

 

kjipt, da gidder ikke jeg å kjøpe meg en med det første hvertfall.

 

 

 

Mauro: er du sikker ? for jeg mener jeg har hørt av noen andre her og at prisen skulle opp til 2495,-

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Kontaktet Elkjøp (både i butikk og på telefon) og en rekke andre butikker i Oslo området i dag. Alle regner med levering først i neste uke HVIS de får noe i det hele tatt før jul. Ser ikke ut til at det blir noe wii før helgen, men vi kan jo alltids håpe!! :-)

7504097[/snapback]

Bergsala sa opprinnelig til TV2 Spillmagasinet at to nye leveranser var ventet før jul. Det er derfor ikke usansynlig at vi snakker om den 15. og 22. desember. Det vi derimot vet, er at MPX og komplett.no har operert med "ubekreftet på lager" status til 15. og 21/22. De få butikkene som innrømmer de ventet en leveranse denne uken sier de har fått beskjed om at disse er utsatt til neste uke. De fleste butikker vet derimot ingen ting om når de får maskinen inn, men sjekker man litt rundt ser man at svenske fora også spekulerer i 15. des.

 

Det vi derimot med sikkerhet _ikke_ vet, er hvordan Bergsala distribuerer disse maskinene, og om de faktisk har motatt partiene de ble lovet. Det er på et vis "riktig" av Bergsala å sende maskinene til de som har forhåndsbestilt innen rimelig tid men som ikke fikk til landsering. På den andre siden snyter BS da en rekke andre butikker for et greit tillegg til julehandelen (man kan jo speskulere i om en overflod av Wii maskiner i butikkene hadde skapt flere impulskjøp og mer inntekter for butikkene, men det er en annen sak).

 

Jeg vil si det ikke er urealistisk at det kommer en ladning i morgen, men heller ikke overveldende sansynlig i lys av av dette blir sagt å bare være et rykte. Det blir jo gambling, og et spørsmål om hvor desperat man er ;) Jeg synes dog Gamer.no bør plukke opp tråden, og kjøre en sak på dette hvor de med sin tyngde kontakter Bergsala, Nintendo osv. for å undersøke om ryktene som flyr kan avkreftes eller ikke. BS og N skylder oss på sett og vis dette, ettersom det er mange som er frustrert over mangelen på informasjon.

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar

Fra Nintendo.no

 

Wii er på vei!

 

 

Neste leveranse av Wii-maskiner er på vei til butikkene.

 

 

Så og si alle spørsmål vi får nå handler om når det kommer flere Wii-maskiner i butikkene. Den første leveransen ble umiddelbart utsolgt, men flere er på vei.

 

Det beste du kan gjør om du lurer på når det er mulig å kjøpe Wii igjen er å ta direkte kontakt med butikkene og spørre når de får inn flere maskiner istedet for å ta kontakt med oss. Du kan finne alle butikker som selger Nintendo på vår "Butikksøk"-side.

 

Og et tips er å være på hugget - forhør deg om muligheter for forhåndsbestillinger hos butikkene eller vær tidlig ute hos de som ikke tar reservasjoner.

 

Så vet vi da at det er på vei ;)

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at Elkjøp prioriterer nettbutikken sin, de sender nok konsollene rett ut i de fysiske butikkene så lenge det er så stor demand som det er nå.

7505124[/snapback]

Hadde vel likevel vært i deres interesse å informere om hvor og når konsollene kommer, i stedet for å ha folk ringe ned butikkene og slå opp campingplass utenfor dørene.

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at Elkjøp prioriterer nettbutikken sin, de sender nok konsollene rett ut i de fysiske butikkene så lenge det er så stor demand som det er nå.

7505124[/snapback]

Hadde vel likevel vært i deres interesse å informere om hvor og når konsollene kommer, i stedet for å ha folk ringe ned butikkene og slå opp campingplass utenfor dørene.

7505165[/snapback]

 

Jeg tror de håper at folk skal komme innom og spørre hver dag helt til de kjøper en vaskemaskin siden de tilfeldigvis er der... :thumbup:

Lenke til kommentar
På Elkjøp v/KBS i Trondheim vet dem iallfall ikke når neste parti kommer inn. Men dem kunne bekrefte at prisen blir lanseringspris+500kr  :(

7504372[/snapback]

 

kjipt, da gidder ikke jeg å kjøpe meg en med det første hvertfall.

 

 

 

Mauro: er du sikker ? for jeg mener jeg har hørt av noen andre her og at prisen skulle opp til 2495,-

7504546[/snapback]

Nei, men kan ta turen i morgen å spørre. Syns bare ikke det virker helt "elkjøp" å sette opp prisen, selv om det var ved lansering.

 

Har aldri før vært borti at prisen er lavere ved lansering, enn uken etterpå. :)

 

Edit: Dessuten, om man plusser på 500,- kr på "lanseringsprisen" så havner man på cirka 2500,-. Dvs at elkjøp å expert selger til samme pris, noe som aldri (ALDRI) har vært tilfelle før. Expert er allitid ett par hundrelapper dyrere enn elkjøp, så i så fall så regner jeg med at Expert setter prisen til 3000,-. :)

Endret av Mauro
Lenke til kommentar

De fleste åpnet nok nå klokken 10. Tviler sterkt på at de får inn i dag men kan jo alltids håpe. Noen som har vært på elkjøp i dag? På nettsiden dems hvor du kan sjekke lager status står det 0 på lager på de butikkene i Oslo området jeg har sjekket. Men stoler ikke akkurat helt på den funksjonen! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...