Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg klarer ikke å komme fram til nøkkelen til bossen i det sand tempelet en gang jeg...

Har fått tak i den spinn driten.

Irritert som F nå.

7556037[/snapback]

 

Når du kommer ut av rommet der du finner spinneren, se på din venstre side, der er en rail du kan følge rundt til en dør. Denne døren leder til et stort rom, med masse sand, og en del railes. Det du skal gjøre her er å ta railen til høyre for Link oppover. Så kommer du til en trapp lignende platform, følg den opp. Du ser nå 2 railes, med spinnende blad sager på vær side. Du skal bruke spinneren her og, men du må og passe på å bruke B flittig slik at du hopper mellom railene og du kommer deg over. Gjennom døren, og du finner boss nøkkelen, og en rail du kan ta over til rommet du først kom inn i.

 

Sand temple var litt vanskelig ja, men ikke av det vanskeligste jeg har opplevd av Zelda temples (les OoT, Water temple).

Lenke til kommentar

Er ferdig jeg og. Nærmere 41 timer til slutt, ifølge logboken min, men for et spill. Jeg har aldri før blitt rørt så kraftig av et spill, men TP klart det som OoT klarte i 98. Et kunstverk uten like. Så begynner oppgaven å finne alt sammen, alle innsektene, alle poe's soul og utforske hele Hyrule.

 

Hm, tro om jeg skal starte opp en ny logbok, og spille gjennom på nytt, for bedre cinematic skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Bra det er underholdende da. Spillet var lett og sette seg inn i og lett og styre/bruke kontrollen.

 

 

muligens spoiler for dere som netopp har begynt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Spørsmål: Jeg er blitt til en ulv og er gerdig med huryule og er nå i hjembyen. Nå har diverse monstre tatt over byen og de tre beboerne som er igjener redd meg siden jeg er en ulv. Jeg kan snakke med dyrene og har etter å ha lyttet til noen folk funnet ut at de har et skjold til midna (tror jeg han het). Han sier det kanskje er et skjold inni vindmøllebygget men... Jeg kommer jo ikke inn.

 

Hva må jeg gjøre for å få opp døren/komme inn?

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mener du skulle opp der han kisen sender ørna etter deg. Midna "ler" når du er kommed opp dit, som indikerer at skal trykke opp, og hoppe dit, til vannhjulet. Midna er foresten en dame ;)

 

Edit: å skrive på Wiien gir leifer :p

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Bra det er underholdende da. Spillet var lett og sette seg inn i og lett og styre/bruke kontrollen.

 

 

muligens spoiler for dere som netopp har begynt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Spørsmål: Jeg er blitt til en ulv og er gerdig med huryule og er nå i hjembyen. Nå har diverse monstre tatt over byen og de tre beboerne som er igjener redd meg siden jeg er en ulv. Jeg kan snakke med dyrene og har etter å ha lyttet til noen folk funnet ut at de har et skjold til midna (tror jeg han het). Han sier det kanskje er et skjold inni vindmøllebygget men... Jeg kommer jo ikke inn.

 

Hva må jeg gjøre for å få opp døren/komme inn?

7573536[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Midna vil hjelpe deg med å komme inn i vindmøllen - men aller først må du lytte til hva folka sier... Når de har snakket ferdig, ser de deg, og flykter. Først da kan du komme deg inn :yes:
Lenke til kommentar
Bra det er underholdende da. Spillet var lett og sette seg inn i og lett og styre/bruke kontrollen.

 

 

muligens spoiler for dere som netopp har begynt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Spørsmål: Jeg er blitt til en ulv og er gerdig med huryule og er nå i hjembyen. Nå har diverse monstre tatt over byen og de tre beboerne som er igjener redd meg siden jeg er en ulv. Jeg kan snakke med dyrene og har etter å ha lyttet til noen folk funnet ut at de har et skjold til midna (tror jeg han het). Han sier det kanskje er et skjold inni vindmøllebygget men... Jeg kommer jo ikke inn.

 

Hva må jeg gjøre for å få opp døren/komme inn?

7573536[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Midna vil hjelpe deg med å komme inn i vindmøllen - men aller først må du lytte til hva folka sier... Når de har snakket ferdig, ser de deg, og flykter. Først da kan du komme deg inn :yes:

7573640[/snapback]

 

Detaljer detaljer :p

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mener du skulle opp der han kisen sender ørna etter deg. Midna "ler" når du er kommed opp dit, som indikerer at skal trykke opp, og hoppe dit, til vannhjulet. Midna er foresten en dame ;)

 

Edit: å skrive på Wiien gir leifer :p

7573631[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ok da er Midna en dame, Men! Jeg finner ingen vei opp til han som sender ørnen. Å gå mot "klatreveggen" får meg ikke til og klatre. Hvordan gjør jeg det da?

 

Edit: Løst ;)

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Hjelp?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har kommet til slutten av spillet. Har klart puppet Ganon, og delvis beast Ganon. Men ved andre del her, når man skal være ulv, hvordan i H.... tar man Ganon?? Leste på IGN sin guide at man skulle stille seg foran det blåe hullet, vente til han løper mot deg, så trykke A knappen rett før han treffer. Det ender med at en mister et halvt hjerte og blir stanget bort. HAr 18 hjerter, og brukte 4 krokker med blå drikk. Det betyr at jeg forsøkte på dette 36 ganger 4 ganger, uten å skade han i det minste. Kan noen som har klart dette, venligst skrike ut?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...