Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp reddet byen Kirakaro (eller noe i den duren) Kompis av meg fant heart i begynnelsen, i en tunnel og nå er jeg Link-form. Hvordan kan jeg komme meg tilbake til startplassen? Det er nemlig en port mellom Hyraulesletten og Kira.

7469846[/snapback]

Svar:

 

Bare tilkall Epona (eller hva du kaller hesten din) og hopp over porten :)

 

Lenke til kommentar

Jeg har blitt forvandlet tilbake til Link nå og skal innom Forest Temple en tur. Har fått nøkkel til porten og går gjennom 'tennelen'. Kommer da til der det er et hav av twilight mist greider, og står så fast. Er ikke Forest Temple på andre siden av dette? Finner ikke frem :blush:

 

Edit: Aha :D

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Sitter litt fast her nå. Er inni death mountain og er kommet til der 2 slike ting

skyter napalm på meg. Finner ikke nøkkelen til døra bak dem. Ser at tilbake

der heisekranene er så er det en som er uttafor mitt område og jeg finner

ikke noe knapp å trykke inn for å få den til å snu seg bort til meg så jeg kan

henge på.. er nøkkelen der oppe da eller trenger jeg ikke å slite med akkurat

den delen enda?

 

Og en annen ting, Er det ikke meningen at du skal starte der du savet sist?

Jeg savet før idag når jeg var med disse napalm skyte tingene, og når jeg

startet nytt game nå så ender jeg opp helt i begynnelsen av death mountain igjen..

utrolig slitende å måtte gå gjennom alt på nytt igjen bare fordi du vil ta deg en pause..

Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar
OKei, eg henger i taket i Gorn Mines (forbi første Elder). Har plukket opp hjertedelen i kista tvers over rommet sånn ca. Ka gjør eg next?

7479134[/snapback]

 

Hvis du er der jeg tror du er, er det bare å gå opp i taket igjen, og gå over på andre siden.. hvis hjertekontaineren var til "høyre" (spørs på øyet som ser) gå over til venstre, og følg veien.. Du vil da komme til døren som er i midten. :)

 

 

edit: doh, feil quote ^^ rettet nå

Endret av [VK]Boogieman
Lenke til kommentar
Sitter fast med en vogn og masse tullinger på griser osv.. Klarer det fader meg ikke! Om noen har noen gode tips her så ber jeg stort om det.. Har prøvd i 3 timer nå og jeg klarer ikke engang være i rommet som Wii'en er i :/

 

- hsds

7483373[/snapback]

 

Slet sjøl akkurat der. Men fuglene som flyr over vognen har med seg bomber som de slipper rett før vognen skal svinge inn på riktig vei. Du må sende boomerangen på fuglene før de rekker å kaste bombene.

 

Boco

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...