Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må holde A inne, ikke trykke. Du trenger ikke stille deg foran, bare stå i midten og se rundt. Hold inne A når du får signal om det.

7575645[/snapback]

 

Takk :) Da var spillet fullført. Klarte å lete frem alle hjertedelene, våpnene og alle oppgraderingene på 76 timer. Regner med at 10-12 av disse timene har vært benyttet til lidenskaplig fisking :love:

Lenke til kommentar

Har akkurat blitt normal i Zoras domain lr hva det het, og så står det noe om at jeg skal dykke, og på karte er det en "svart prik ute i vannet.

Men om jeg prøver og dykke ned ditt dauer jeg rett før jeg er i bunnen av vanet.

 

Så noen som veit hva jeg skal gjøre ?

(har prøvd og "hope ned med den høna i hånda og "kommet borti de hesteskoene, har og sprengt meg helt i bånn av den "hula men der fant jeg ingen ting..)

Endret av Yonaz
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du må først få tak i Zoras Tunic, som gjør at du kan svømme. Om du har bare den vanlige Tunicen, mister du lufta fort og kommer ingen vei.

 

Gå til Kakariko Village, og opp til kirkegården. Helt i enden finner du et hull du kan krype gjennom. Der venter den nå avdøde moren til Prinsen, som vil fortelle deg hva som skal gjøres og at du trenger den for å komme deg inn i tempelet.

Lenke til kommentar
Er det noen måte å få bort pekeren, kun når man ikke har noe å sikte på? Tenker da på den blå feen, som man styrer med wiimoten.

7581416[/snapback]

 

Det er jo den saken som er det kuleste med spillet. Noe så søtt skal man lete lenge etter :p Artig liten sak de har lagt inn der ja... Det kan være litt irriterende å se vingen til den tingen flagre på sida av TVen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...