Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg dette spillet når jeg får tak i wii snarest mulig (eneste grunnen til jeg kjøper wii er zelda spillet, og det som kommer) men har et par spørsmål.

 

Har ikke spilt Zelda siden N64 gleder meg som en liten unge, ligner menyene? Altså at man kan se hvilke drakter støvler å andre ting man mangler?

Går det ann å samle hjertebiter osv? Hvordan er handlingen i spillet bestemmer du en del selv eller har du bare en vei å gå?

 

Å er det noen som har gjennomført spillet allerede? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare dra stangen (wiimoten) opp og hold den oppe så får du fisken opp av vannet til slutt.. Er ihvertfall det jeg leste i manualen mener jeg.. Kanskje noen kan gidde og lese den også så dere slipper å spørre så enkle spørsmål? :p Sitter bom fast selv her nå men prøver litt til før jeg gir opp..

 

- hsds

Lenke til kommentar

Spoiler

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
du må få tak i en lampe, den gode gammle lampa, ta til venstre i stedet for å gå inn i hulen, da finner du en mann som gir deg den og jeg oppdaget at jeg gjorde en liten feil lesing hehe, hvis du er rett ved buret er det ikke være en å hammre løs på det.
Endret av arlion
Lenke til kommentar

Okei dette e 3 gang eg prøver. Fikk wii og zelda på fredag men kom bare til fiskinga. Der har jeg stått fast i 3 timer nå. Fått ca 6 napp på 3 timer og den ene fisket jeg opp. 2 fisker er vel det man trenger for å gjøre katten fornøyd. Kan noen værsåsnill fortelle akkurat hvordan dere gjør det når dere fisker? om agnet skal være underoverflaten? Hva dere gjør når det napper? Sorry, men er ganske desperat nå, vil bare komme forbi fiskinga og game zelda:p

Lenke til kommentar

Guide for fisking, første gang:

 

Trykk B for å slenge ut snøret.

Vent til dubbet forsvinner under vann.

Trekk Wiimoten opp slik du gjør med en vanlig fiskestang.

Hold den slik til fisken spretter opp på land.

 

Første fiskinga er bare en lek, ingen konting med knapper eller snurring med nuchuken. Bare trekk wiimoten opp og hold den der til du får fisk, enkelt og morro :)

Lenke til kommentar
er det noen som har kommet til forest tempel?...jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre med den lille gutten og apen som er fanget i et bur rett utenfor inngangen til forest tempel...hjelp?

7462482[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg slo bare løs på buret jeg, fungerte fint

 

Aaargh, hvordan gir jeg fisken til katten?? Sitter bom fast nå :(

7468603[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg fisket rett ved siden av katten, og når jeg dro opp fisken tok katten tak i den automatisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...