Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
trenger hjelp! henger fast der man er i et rom og skal faa alle trappene opp. mangler den siste. er det tempelet som ER slottet?

8010184[/snapback]

En ting, har du enda ikke runna spillet? :S :S :S

 

 

Du må bruke bomerangen på den fakkalen som allerede er tent opp når du kommer inn i rommet.

 

Lenke til kommentar
Så vidt jeg husker var det bildet litt missvisende, prøv å tolke det på litt forskjellige måter :hmm:

8016707[/snapback]

Jeg synes det var veldig misvisende..

 

Men jeg mener å huske at om du stod med nesa mot den nærmeste døra, og står ved siden av bildet, skal du se fra rett vinkel..

8019941[/snapback]

Er ikke så viktig det da, tar to minutter å prøve det ut selv og finne den rette løsningen.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg husker var det bildet litt missvisende, prøv å tolke det på litt forskjellige måter :hmm:

8016707[/snapback]

Jeg synes det var veldig misvisende..

 

Men jeg mener å huske at om du stod med nesa mot den nærmeste døra, og står ved siden av bildet, skal du se fra rett vinkel..

8019941[/snapback]

Er ikke så viktig det da, tar to minutter å prøve det ut selv og finne den rette løsningen.

8021130[/snapback]

Ja.. Maa ogsaa bare faa sagt at jeg mente at bildet var misvisende, ikke Jorchi :p

Lenke til kommentar

Da jeg lette etter noen Golden Bugs, kom jeg borti en stige ved Eldin Bridge.. Den er ved sør enden. Hvor leder den? Får ikke kommet meg bort dit, siden det er for langt for å hoppe, og Midna sier bare "Vi kan ikke komme oss over uten en ledge.."

 

:p

 

Ahh.. En Piece of Heart.. Måtte bruke den gamle statuen fra før skytempelet for å komme over.. :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hold nede z og stang til med skjoldet (Nunchuck)

8369132[/snapback]

 

Takk for hjelpen.. jeg visste at man skulle trykke på de knappene, men fant ut at man trengte skjold - noe jeg ikke hadde for den hadde blitt brent opp!

 

Men jeg kan stille ett spørsmål til i samme slengen; Hva hvis jeg glemte å gå til ulven andre gangen, og tok han forran hyrul castle (som skulle være special attack 3). Men siden jeg glemte å besøke han andre gangen så lærte jeg den tekninkken da. Altså, kan jeg da umulig lære den siste 'special attacken'? :ohmy:

Lenke til kommentar
Nei. Du lærer de i en bestemt rekkefølge. Du kan når som helst lære deg et attack sålenge du er ulv. Trur du kan runne spillet uten de også. Tror det var 7 special tilsammen

8373428[/snapback]

 

Nja, vet at du trenger i alle fall 1 special attack for å klare spillet, the ending blow. Lurer og på hvordan det blir å kjempe dark knights uten muligheten å bruke head cleave eller back slice, megatøft tenker jeg.

 

Men du klarer det sikkert, men 1 special trenger du uansett, sikkert derfor den er obligatorisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...