Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått tak i frog luren. Er 2 måter å fange Hylian lock på, enten den lovlige eller den ulovelige. Den kan dog fanges på sommeren, i liljefeltet.

 

Har fanget den både med froske luren og sinking lure (ulovelig, ikke ta med guide). Hylian lock er ikke lett å få opp i båten, mye grunnet et bitte lite vindu hvor du kan huke tak i den og få den opp i båten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvem er det jeg skal gå til når jeg har fått

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"Ancient Sky Book" fra hun eldre dama?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Midna sier bare: I cant read any book written in sky letters...

Well, I guess you have to ask that guy to read it for you.

 

Ikke mye hjelp å få med andre ord. Hvem og hvor er "that guy"? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om jeg husker rett, du skal til Kakariko, inn i huset hvor ungene befant seg første gangen. Du skal ned i kjelleren og hvor det er en fyr og en statue...
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om jeg husker rett, du skal til Kakariko, inn i huset hvor ungene befant seg første gangen. Du skal ned i kjelleren og hvor det er en fyr og en statue...

8766811[/snapback]

 

Takker og bukker, var knallsikker på at jeg hadde prøvd det og bare fått "no response" men nå gikk det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har et spørsmål

 

 

det har dukket opp noen flvende lamper med noen usynlige folk som bærer dem, er det noe måte å ta dem på, som menneske eller bare når man er ulv

8834972[/snapback]

Ulv med B angrep, du trenger de ute i spillet. Les teksten da, ikke spol forbi historien :)

Lenke til kommentar
heisann, fant ingen hjelpetråder til zalda tp her, så jeg starter en nye en :)

 

Selv lurer jeg på hva jeg skal gjøre i den første landsbyen? Har samlet geitene, og fått et par småquests. Kurven som randt ned kurven, og katten. Hørte også noe om en iskestang? har løpt rundt i byen lenge nå, kommer meg ingen steder. Hvordan får jeg katten til butikken?

7455289[/snapback]

 

Bare gå på www.ign.com ;) den siden hjalp meg i gjennom mye av spille :p snx

Lenke til kommentar
får ikke drept de noe mer om natta,

 

men jeg skal gi en av de stein folk litt hot springwater, og jeg henter noe og rider full fart til han, men jeg får ikke gitt han den

8835136[/snapback]

 

En litt mer rettelse, du kan kun drepe dem om natten i ulve form. Det er kun ulve Link som kan se dem (med sansene) og dermed drepe dem.

 

Angående den hot spring water.

 

Det du må gjøre er å gå til Kakariko Village og til General store. Der må du donere nok penger til å fikse brua som er ødelagt utenfor Hyrule Town. Når den er reparert, gå utenfor og snakk med den Goron elderen som sitter utenfor der. Han spør om du kan levere en tønne med vann til hans sønn, som sitter tanketom der den ødelagte brua var. Når du leverer denne tønna til han, tar han opp butikken sin i byen, som er å selge hot springwater. Kjøp en flaske av han og lever til den Goronen som sier han kan åpne veien for deg.

 

Er ikke vanskelig å levere den tønna heller, for det meste spring som bare F :p

Lenke til kommentar
er enda et spørsmål, det er en sånn stein man kan ulve ved høyte opp ved lake Hyrule, det er lett å komme seg dit når man er mennske, men finner ingen vei opp dit som ulv. så jeg får ikke ult

8843062[/snapback]

Kan du bli ulv når som helst då? Det kan du litt inni spelet, og når du kan det, då kan du gå å ule so mykje du vil. :)

Lenke til kommentar

Lenge sidan eg runda det, men går det an å gå til steinen som Link og når du er med steinen, skifte til ulv?

 

Kan vere eg ikkje har gjort dette i det heile tatt, for eg tok nemlig ikkje alle steinane. :whistle: Men du jo ikkje ta alle steinane, eg runda det med tre eller fire bare.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med en hule (den siste tror jeg. Langt i spillet i alle fall):

 

 

City in the sky - big key-rommet:

 

Har akkurat entret rommet nå, og har drept to firfislesaker. Det er en storvifte i midten av rommet, og jeg skal opp et lite hull i taket. Problemet er at jeg ikke klarer å sikte høyt nok til å clawshotte meg opp dit. Jeg finner ingen vinkel som gjør at jeg kan treffe den plata som er oppe i taket (ovenfor taket, hvis du skjønner.)

 

 

Tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...