Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får bare spilt Zelda nå og da, siden jeg ikke har tv på hybelen, og håper å få spilt igjennom neste gang jeg har muligheten. Jeg er i Sky-tempelet, og har akkurat fått clawshot #2. Er det langt igjen da? Sitter liksom med en følelse av at det er siste tempelet, siden speilet vil bli ferdig og slikt.

8394315[/snapback]

 

Langt igjenne til spillet er ferdig? Noen timer og 2 tempel ;)

Lenke til kommentar
Hvor mange Poe-souls var det? Mener å huske det var tyve, har i hvert fall 19, så da burde det la seg gjøre å få tak i den siste...

8399579[/snapback]

 

60 :p

 

Jeg brukte vel 70 timer om jeg ikke husker feil

 

100 % unntattlevel 1-8 i roller goal som jeg aldri klarte, og derfor ikke froglure

 

og

 

2 pieace of heart som jeg til slutt med vilje ikke gadd å finne. Slik at jeg skulle ha ekstra motivasjon til å runne det 100 % neste jul :) Zelda = Julestemning :!:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fra gamefaqs:

 

Sinking Lure

 

If you want to easily catch really big fish in the fishing pond without having to spend countless hours, then make sure you have caught the "lunker" fish as an adult and have obtained the gold scale. Now go to the fishing pond and you will find a new lure in one of three places: 1.) in the feeder creek, 2.) in the grass around the perimeter of the area, or 3.) on the log jutting out of the pond. Once you find this lure, try fishing with it. It is irresistible to fish, so catching a 20 pounder will be no problem. However, if you set any records by using this lure, the fish you have caught will be noted as illegal on the aquarium and at the record board in Link's house.

 

 

Make the Sinking Lure legal

 

This will make the fish you catch with the Sinking Lure be legal, as if you had caught them without it. After getting the Sinking Lure, go to the fisherman and say to him "Let's talk about something else". He will then allow you to use the Sinking Lure, and the fish you catch with it will no longer be noted as being "Illegal".

 

Note: You will still need to find the Sinking Lure each time you come back.

 

 

Trøtt så jeg gidder ikke sjekke om det var dette du så etter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...