Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan jeg kan få den flasken som er atme brua ved fiskedammen? :hmm:

7872291[/snapback]

 

fisk med duppe-stanga et par ganger så kommer den på etterhvert...

7872329[/snapback]

 

Skal jeg bare la duppen ligge i vannet, eller ska jeg ta den opp av og til?

Er det nå spesiel plass på brua jeg må stå?

 

Edit: Fikk den. :)

Endret av TheValue
Lenke til kommentar
8 hva for no? 1-8, 2-8 ...... 8-8?

 

Har kommet til 1-7, etter en del irritasjon :p

7871984[/snapback]

 

ja 1-8 antageligvis...er oj mildt sagt umulig å klare da!

7872236[/snapback]

 

 

Jeg har klart den. Men det tok lang tid å sykt mye rupees før jeg fikk den til da :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Her

 

Tror jeg skal spille gjennom TP en gang til jeg, skrive en guid mens jeg gjør det. Har vel grunnlaget nå som jeg skal starte på runding nr 5  :cool:

7872496[/snapback]

hvor er det stedet som man får doble clawshot eller noe?

7876108[/snapback]

 

I city in the sky tempelet....

7876268[/snapback]

Vet, men hvor?

Lenke til kommentar

Er Twilight Princess virkelig så vanskelig? Jeg hadde ingen problemer med spillet, men da gjorde jeg og et forsøk før jeg ga opp og spurte etter hjelp.

 

Alle templene (utenom Hyrule castle) har samme basis oppbygning.

 

1. Finn templets item, gjemt hos en mini boss

2. Finn templets boss nøkkel

3. Ta ut bossen med templets gjennstand

 

Repeter.

 

Dule clawshot finner du i det rommet der minibossen for sky temple er. Om du husker hvor du fant kartet er det en lett sak, for det er nesten rett frem (bare å gå rundt).

 

Jeg har ikke mere hjelp å gi, og om du plages noe mer gå inn på www.gamefaqs.com og let opp en guid til spillet.

Lenke til kommentar
Hvordan kan man ta om igjen det første twilight tempelet, for å ta uåpnede kister og lignende? Altså twilight versionen av hyrule castle.

7879458[/snapback]

 

Er ingen kister der, og du kan forresten ikke det heller, fordi den versjonen er bare tilgjengelig 2 ganger i løpet av spillet. Ellers er den utilgjengelig siden du må enten ta snarveien eller gå fra fengslet og ingen av dem er tilgjengelig etter at du har brukt dem 1 gang.

Lenke til kommentar
Hvordan kommer man seg over til den andre siden der bossen er, har nøkkelen og tatt minibossen og alt?

7885499[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

I rommet der du finner boss nøkkelen, stopp vifta der, gå ned 1 etasje (samme rom), sikt på gitteret over deg og rappeler deg ned til du er i det rommet du nærmest starter i. Sikt på den store kula som er rett over døra som leder mot bossen. Fest deg der med den andre clawshoten, bruk iron boots og slå den på, slik at vingene ute begynner å snurre. Bruk deretter clawshotene som før og dra deg fra vinge til vinge.

 

faan

 

hvor er bossen i vanntempelet?? :hmm: .. har finni nøkkel og alt. men har ikkno kompass

7910751[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

I det rommet der du har den trappa du snurrer rundt. Når vannstanden er steget 2 ganger er det bare å jumpe i vannet (pass deg for fiskene, fisk dem om du vil) og svøm til den midre delen. Der er dørra til bossen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...