Bear^ Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når du holder inne A rister du moten frem og tilbake, tror jeg. Jeg gjorde det, vet ikke om det er noe vits. Men Ganon blir slengt på side, og viser sitt svake punkt Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg fant en guide i form av torrent på piratebay. Filformatet er pdf og den ser toppers ut Inneholder bilder, kart der det trengs, og grei fremgangsmåte. Filen kan lastes ned her. Fungerer den ikke? mirror Du trenger Winrar for og pakke ut filen og Adobe reader for å vise guiden Håper dere likte den Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Wuhuu... skrevet fra Wiien, det eneste positive med internett på Wiien er at jeg ikke trenger å reise meg fra sofaen for å skjekke forumet. Bare sp synd at det tar et år å skrive på dette tastaturet. Ja så vel nå at dette var feil tråd, men det får så vœre. Endret 25. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Du må holde A inne, ikke trykke. Du trenger ikke stille deg foran, bare stå i midten og se rundt. Hold inne A når du får signal om det. 7575645[/snapback] Takk Da var spillet fullført. Klarte å lete frem alle hjertedelene, våpnene og alle oppgraderingene på 76 timer. Regner med at 10-12 av disse timene har vært benyttet til lidenskaplig fisking Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Fullførte det nettopp for andre gang, 15 timer og 43 min Anyways, Gamefaqs har noen av de beste guidene/walkthroughene mener nå jeg Zelda her . Endret 26. desember 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Har akkurat blitt normal i Zoras domain lr hva det het, og så står det noe om at jeg skal dykke, og på karte er det en "svart prik ute i vannet. Men om jeg prøver og dykke ned ditt dauer jeg rett før jeg er i bunnen av vanet. Så noen som veit hva jeg skal gjøre ? (har prøvd og "hope ned med den høna i hånda og "kommet borti de hesteskoene, har og sprengt meg helt i bånn av den "hula men der fant jeg ingen ting..) Endret 26. desember 2006 av Yonaz Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må først få tak i Zoras Tunic, som gjør at du kan svømme. Om du har bare den vanlige Tunicen, mister du lufta fort og kommer ingen vei. Gå til Kakariko Village, og opp til kirkegården. Helt i enden finner du et hull du kan krype gjennom. Der venter den nå avdøde moren til Prinsen, som vil fortelle deg hva som skal gjøres og at du trenger den for å komme deg inn i tempelet. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Lillebroren min har akuratt klart første boss, den med et øye man skal slå eller noe sånt, 7,5 timer. Regner med at han er treig ? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Nå var eg nettopp ferdig, brukte da 114 timer står det på spillet.. Om eg har brukt så lang tid er godt mulig da eg har kost meg skikkelig med spillet og ikkje rushet noenting.. Så nå kan eg også hjeple dem som trenger det! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Synes det er litt befriende å være ferdig, når jeg spilte spillet så klarte jeg ikke legge det fra meg, bare glad at jeg ble ferdig i ferien. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg var ferdig med 1 log, masse igjenne å finne, har nettopp starta en ny log, må bare spill gjennom hærligheten 1 gang til Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Er det noen måte å få bort pekeren, kun når man ikke har noe å sikte på? Tenker da på den blå feen, som man styrer med wiimoten. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Litt småstolt over å aldri ha måttet besøke denne tråden, har vert fristende men klarte det! Til deg ovenfor: Tror ikkje det, har ivertfall ikkje sitt noe slikt på options, men så har ikkje eg sitt så nøye etter.. Vet ikkje om det er noe options engang! :!: Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Litt småstolt over å aldri ha måttet besøke denne tråden, har vert fristende men klarte det! 7581809[/snapback] Samme her, har såvidt vært inne på Gamefaqs 2-3 ganger for å sjekke en bitteliten ting. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Guide med bilder: http://guides.ign.com/guides/748589/page_3.html Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Er det noen måte å få bort pekeren, kun når man ikke har noe å sikte på? Tenker da på den blå feen, som man styrer med wiimoten. 7581416[/snapback] Det er jo den saken som er det kuleste med spillet. Noe så søtt skal man lete lenge etter Artig liten sak de har lagt inn der ja... Det kan være litt irriterende å se vingen til den tingen flagre på sida av TVen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Har aldri spurt her, og er stolt over å ha fullført uten noe hjelp. Har jeg sotti fast har en tur på toalette vært nok til å løse floken. Doturer er den beste guiden for meg Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Synes den lille feen kunne gjort litt mer ut av seg, enn å bare fly.. Den kunne gitt info om mobs eller noe! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Noen som har en beskrivende guide med oversikt over alle hjertebitene i spillet? Skulle gjerne hatt noen til Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Faight linket til en litt lenger oppe og trur den viste hjerter, oppgraderinger osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå