Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
First Price; Ser ikke helt ut som du gir faen da ^^

7624032[/snapback]

 

Jeg vet det... Jeg har så lyst til å gi henne en sjangse til, jeg vet ikke hvorfor :(

Jeg tenker jeg skal møte henne, høre hva hun har å si, om det er noe i det, så går det vel _kanskje_, hvis ikke, er det 0 sjangs.

 

Har jeg seriøst 500poster her ?

 

Baah, "Sex og samliv ( 246 )"

 

Må installere The Sims2 og alle pakkene... + at jeg må levere tilbake et verktøysett til naboen som er jævlig grei, men det mangler en 19" pipe og en 11 og 10mm S-nøkkel =/

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Åja :D Jævlig kult da ;D

 

Men hva syns dere ?

Skal hun kanskje få en sjangse til hvis hun har _mange_ bra unnskyldninger ?

Hun skal fortelle om følelsene sine fra da vi møttes.. Kan bli en veldig humoristisk kveld ;)

 

Eller skal jeg gi faen ?

7626372[/snapback]

Jeg har opplevd/gjort akkurat det samme som deg.

Det ender bare opp med at du blir skuffet, igjen, men dersom det er et nytt møte som må til for at du skal innse det, do it.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke, alt annet enn fylla unnskyldning som jeg vet kommer.

Jeg vil ha en unnskyldning i hele helheten.

 

Er ikke bare unnskylden som gjelder, er hvordan hun oppfører seg, kroppspråket , alt ..

7626827[/snapback]

 

 

Hvis det ikke er noen unnskyldning da, og hun sier at hun ikke har noen unnskyldning for det hun har gjort?

Lenke til kommentar

firstprice, du er en mann uten baller, du har ikke jernvilje engang, eller vet du engang hva jernvilje er mon tro?

 

det er ingen vits i å diskutere dette her videre, det er helt tydelig på at han kommer til å bli sammen med henne igjen uansett, han bare drar ut tiden med alle sine "hva hvis" osv. ffs.

Lenke til kommentar

Etter hva du skriver FirstPrice, er ikke dama noe og samle på. Jeg hadde det slik med ei i slutten av sommerferien, vi var på fest sammen. Så plutselig satt hun og rota med en annen, så jeg stakk, orket ikke høre engang. Fikk unnskyldningen om alkoholen, og at det ikke skulle skje igjen. Dum som jeg var, godtok jeg dette i håp om at det skulle bedre seg, og at hun skjerpet seg. Men to uker senere skjedde det igjen.. Og etter en stund ville hun plutselig bare være venn. Nå, 4 mnd etter, ble jeg invitert opp til henne på hytta. Og tror dere ikke hun nå ville sove sammen med meg? Det var ganske koselig, vi koste litt osv. Dagen etter var hun pottesur fordi hun mente jeg forventet så mye av det å bli invitert opp. Og nok en gang maset om venner. Nei, FYSJ, bare og holde seg så langt unna som overhodet mulig :) Det finnes så mange andre flotte.

 

Nå for å være positiv igjen: Jeg har idag vært sammen med ei nydelig jente, vært på kino og kost osv. Ble plutselig mer motivert for å reise opp til Trondheim igjen der gitt..

 

Så lykke til videre, dette går så bra!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...