Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MC2, det er tydlig at vi ser litt anderledes på ting.

 

Vel og merke, jeg var veldig glad i henne, som jeg ser er et problem hos meg , at jeg blir veldig fort glad i mennesker.

 

Nå skal ikke jeg si at vi ikke er så ulike, for dere vet jo ikke alt i bildet heller, men vi har hatt samleie, vi har prata mye, vi begynner på samme arbeidsplass snart og mye mye annet.

 

Jeg så på dette som en begynnelse på et forhold, og føler at en norm er påpbegynt. Jeg kikka ikke lenger etter jenter, jeg avstod fra andre jenter.

 

kl 12, så ga hun meg en laaang kos, ca 3min, så kyssa vi @ rota i ca 2-3minutter. senere rota hun med en annen.

 

Det er noe som er tydlig galt, da hun ga meg en klem, en klem som ligner på en avskjedsklem når man skal til utlandet for en god del tid.

 

Kan jo hende det var en avskjedsklem også.

 

den meldingen " Jeg hater deg " meldingen, ja, den var vel kanskje litt barsk, men idag, så fikk jeg "unnskyld , jeg var visst ikke noe å satse på alikvel.."

 

Kommer av at jeg sa til en kamerat av henne at jenter ikke er noe å satse på.

Jeg sa ikke at det var hun tydlig, det var tydlig at han vridde litt veldig på det, for det kom 2 jenter å spørte hvorfor jeg hadde sagt at de ikke var noe å satse på.

 

Jeg svarte : Jeg kan ikke si det du gjorde gjør saken noe bedre, selvom jeg aldri har sagt noe slikt. Hade bra.

 

For barskt ? Hun har ikke svart ennå , ca 10 timer siden.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

FirstPrice: Når jeg leser det siste innlegget ditt, så skjønner jeg mer hatet mot henne. Spes. hvis dere stod å klinte og etterpå roter hun med en annen! :ermm:

 

Hvis hun rotet med noen andre fordi en annen har sagt noe som du kanskje skulle ha sagt, så sier det det meste om henne! Ei ordentlig jente hadde gått og tatt dette opp med deg og spurt deg om hva som egentlig ble sagt!

Lenke til kommentar
Mirann : Tusen takk for omtanken.

Det var først nå hun viste sin ekte side, noe jeg beklager, både på hun og min vegne :(

7620659[/snapback]

Seriøst, du fortjener bedre. Det er lov å ombestemme seg ang å gå inn i et forhold, men å stå å kline med en annen må være den dummeste måten å si fra på.

 

Uansett, kjærlighetssorg er kjiiipt. Uansett hva grunnen måtte være :(

Lenke til kommentar
Mirann : Tusen takk for omtanken.

Det var først nå hun viste sin ekte side, noe jeg beklager, både på hun og min vegne :(

7620659[/snapback]

Seriøst, du fortjener bedre. Det er lov å ombestemme seg ang å gå inn i et forhold, men å stå å kline med en annen må være den dummeste måten å si fra på.

7620672[/snapback]

 

Hun er en bitch, face it. Du fortjener noe mye bedre!

Lenke til kommentar

Jeg skal møte henne på Onsdag tror jeg, hvis hun kommer med en patetisk unnskyldning, feks "jeg husker ingenting, jeg var så full" eller bruker eksen som slo henne som unnskyld, så er det nesten så jeg slår henne selv tror jeg..

 

Hun sa istad over SMS, at hun var så full og ikke huska så mye..

Også : " Jeg prøvde meg ikke lenge på han da" - Den syns jeg var bra..

 

Svar av meg : Er jo samma faen det, du trengte jo ikke det sålenge du rota med han kjapt som faen"

 

Skal knulle hun avskjed ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...