Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, hat er kanskje et sterkt ord, men er det på sin rette plass , syns jeg ikke det er så værst, særlig når hat er det eneste som kan beskrive det jeg føler mot henne nå.

7617045[/snapback]

I know da feeling.

 

Det ordner seg alltid for snille gutter :)

7617332[/snapback]

The good ones always come last in the line.

Lenke til kommentar
The good ones always come last in the line.

7617371[/snapback]

Ord.

 

Gikk nettop opp for meg at jeg i går råklinte, tafset på og det som værre er m bestevenninna mi! :( Hun hadde ikke drukket så mye heller (3-4cider eller no..), jeg derimot var godt påvirket. Hvordan skal dette gå.. møter henne igjen på onsdag.. samme skole, samme klasse, og samme pult.. :no:

Endret av lars16
Lenke til kommentar

LarsiBoy : Det går jo bra ? Er IKKE noe å skamme seg over. Du sier jo at hun ikke hadde drukket så mye, noe som kanskje er enda bedre, da hun ikke kan skylde på det :=P

 

Prøv å bli sammens med henne da vel ? Hun er jo besteveninna di, da burde jo det gå smertefritt.

 

Tilbake til my problemo ; Hun sendte en melding idag.. "Unnskyld for igår Stian, men jeg er ikke noe å samle på uansett som du sa..."

 

Problem igjen i det hun sier : Jeg sa til en kamerat av henne at kjerringer ikke er noe å samle på , jeg mente ikke direkte til henne, eller kjæresten til han fyren, for han ble rimlig gretten :p

 

Jeg blokker alt som har med henne å gjøre jeg nå tror jeg.

Lenke til kommentar

Ja, det er det jeg tenker. Men jeg er egentlig ikke intresert lenger jeg selv. Hun viser bare at hun kan være jævlig slu og er egentlig bare intr i 1 ting.

 

Jeg har slettet alle meldinger av henne, bilder av henne, og slettet henne i telefon listen, samt blokkert og sletta henne i MSN.

Ingenting er værre enn å ikke bli lagt merke til.

Lenke til kommentar
Ord.

 

Gikk nettop opp for meg at jeg i går råklinte, tafset på og det som værre er m bestevenninna mi! :( Hun hadde ikke drukket så mye heller (3-4cider eller no..), jeg derimot var godt påvirket.  Hvordan skal dette gå.. møter henne igjen på onsdag.. samme skole, samme klasse, og samme pult.. :no:

7617610[/snapback]

 

Hehe, like "gøy" hver gang slike situasjoner oppstår. Varierer nok litt utifra alder og modenhet hvordan alle disse situasjonene forløper. Men selv om det gjerne ofte føles utrolig kjipt og ekkelt. Så pleier det å gå helt utmerket, når dere omsider begynner å prate. I ditt eksempel så er det ingen vei utenom ettersom dere sitter ved siden av hverandre på skolen. Noe som er en bra ting. Det skjer nemlig ofte at den ene eller begge partene unngår hverandre.

 

Kan si med høy sannsynlighet at etter du har sagt din første setning til henne, så har du trolig vært gjennom "det værste".

 

Jeg kan jo ikke garantere at det er slik det vil skje, ettersom jeg hverken kjenner deg eller henne. Men skulle ikke overaske meg om det vil skje noenlunde ala hendelsesforløp jeg beskrev ovenfor.

Endret av Froya
Lenke til kommentar
FirstPrice: Hadde dere ting på gang eller?

 

Hadde dere avtalt å møtes?

7619397[/snapback]

 

Ja. Hadde vært på kino og cafe og litt sånn, hadde det kjempe hygglig, men så gjlør hun noe slikt.

 

DNA : Venner , joda, jeg kommer antagelig til å begynne på samme arbeidsplass som henne om littegrann, men venner, nei, jeg kommer til å gjøre det jeg må mtp. på jobben, men ikke noe mer.

 

Jeg håper hun får dårlig samvittighet av det ,for hun gjorde driten som følge av en kamerat av en veninne av henne hørte feil.

Lenke til kommentar
Ja. Hadde vært på kino og cafe og litt sånn, hadde det kjempe hygglig, men så gjlør hun noe slikt.

Da synes jeg du gikk vel langt med å sende sms om at du hater henne. Greit nok at du ble sur, men dere var ikke sammen og hun kan i teorien gjøre som hun vil.

 

Selv om det som skjedde var kjempekjipt, så er det vel bedre at det avsluttes nå, før du har fått sterkere følelser for henne?

 

*Trøsteklem*

Lenke til kommentar
Ja. Hadde vært på kino og cafe og litt sånn, hadde det kjempe hygglig, men så gjlør hun noe slikt.

Da synes jeg du gikk vel langt med å sende sms om at du hater henne. Greit nok at du ble sur, men dere var ikke sammen og hun kan i teorien gjøre som hun vil.

7619889[/snapback]

Mjæ, for meg virker det som om hun gav intrykk for at hun ville noe mer?

I så fall, hat i vei.

Lenke til kommentar
Mjæ, for meg virker det som om hun gav intrykk for at hun ville noe mer?

I så fall, hat i vei.

7619969[/snapback]

Ikke sikkert hun syntes det var like hyggelig som han. Eller hun følte at kjemien ikke stemte. Og selv om man har vært på date, så er det ingen lovnad til å bli kjærester. Uansett, nå kjenner jeg svært få detaljer i denne saken. For alt jeg vet så kan hun være verdens ondeste som fortjener og bli hatet :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Mirann : Ja, er fult klar over at teoretisk sett, kan hun gjøre som hun vil, men jeg vet ikke med deg, men jeg har en norm om at hvis du driver med en person, vært på "date" , og hatt det kos, så gjør man ikke sånn.

 

Hun er den typen som liker bad-ass folk, liker gjerne at folk slåss osv. Jeg er ikke akkurat den typen. Hun vil ha sympati over at eksen hennes slo henne et par ganger, men da burde man jo skjønne tegningen at man ikke burde være på bad-ass kjøtthuer ?

 

Vel, det kommer vel flere jenter antar jeg..

Å bli svikta er uansett veldig kjipt, uansett hvordan man ser på det.

 

Vero_Nica, du hadde riktig der, hun ga inntrykk til at hun ville noe mer. Man gir gjerne et inntrykk til at man vil det ved å sende mange kose meldinger, samt at hun spørte meg om å være med på kino.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Mirann : Ja, er fult klar over at teoretisk sett, kan hun gjøre som hun vil, men jeg vet ikke med deg, men jeg har en norm om at hvis du driver med en person, vært på "date" , og hatt det kos, så gjør man ikke sånn.

 

Hun er den typen som liker bad-ass folk, liker gjerne at folk slåss osv. Jeg er ikke akkurat den typen. Hun vil ha sympati over at eksen hennes slo henne et par ganger, men da burde man jo skjønne tegningen at man ikke burde være på bad-ass kjøtthuer ?

 

Vel, det kommer vel flere jenter antar jeg..

Å bli svikta er uansett veldig kjipt, uansett hvordan man ser på det.

 

Vero_Nica, du hadde riktig  der, hun ga inntrykk til at hun ville noe mer. Man gir gjerne et inntrykk til at man vil det ved å sende mange kose meldinger, samt at hun spørte meg om å være med på kino.

7620338[/snapback]

Altså, en date betyr ingenting, det betyr bare at hun var interessert nok til å bli med deg ut for å finne ut mer om deg. To-tre betyr bare at den første daten gikk bra og at hun koste seg. Med andre ord, ingenting under 7-10 dates betyr noe som helst, borsett fra at dere ikke er lei hverandre enda. Etter ca 10 vellykkede dates har vel dere et forhold gående, og først da er det en no-no å tafse på andre.

 

Men forstår hvordan du føler deg. Høres litt barskt ut, men det kalles for "sjalusi". Og det er helt normalt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...