EonoX Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Fra GameSpots System Wars forum (er link til en japansk side under bildene)Det beste utseende Wii-spillet så langt. Viser i det minste LITT grafisk potensiale, eller hva? Pokemon Wii
Shikaru Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Joa ser nå bra ut det. Men det er ofte de piffer opp bildene så det ser bedre ut enn det egentlig er. Syns wii har ganske fin grafikk sånn til vanlig også jeg da.
Mala Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Likte det grafiske preget der ja. Litt slurvete clipping feil i det bildet med hu jenta med hatten da men
Shikaru Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 ja jeg så det jeg også Men det er egentlig ikkeno å bry seg om. Har dog mine tvil på om jeg gidder å kjøpe mer pokemon spill
Teodorull Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hva i huleste pokker svingende er det for noen pokemon? Ikke si at de lager ENDA flere..
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det ser veldig rent og pent ut ja. Bare synd det er Pokemon da
danno_O Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hva i huleste pokker svingende er det for noen pokemon? Ikke si at de lager ENDA flere.. 7400545[/snapback] Ja, hvor ble det av de gode gamle. Pokémon kunne faktisk vært et ganske kult spill hvis man hadde gått rundt i en 3. personsvinkel (som på gameboy), bare med Wiis finesser.
Snikpellik Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Ja, jeg så de for litt siden og synes det så veldig bra ut grafisk. Tipper dette spillet blir utrolig pent i bevegelse. Selv om jeg ikke bryr meg om Pokemón.
Dan_H Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) La merke til disse nye bildene i går, og ble meget positivt overrasket. Endret 1. desember 2006 av Dan_H
-Mr.T- Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Gotta hate 'em all. Men ser jo ganske pent ut da. Ikke avskriv nintendo helt med tanke på grafikk hvert fall.
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Ser slettes ikkje dårleg ut, blir spanande å følge spela som kjem til Wii etterkvart.
Dragon Hunter Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Har ikke Pokémon blitt melket nok ...? On topic: God grafikk til å være Wii, men har sett flere last-gen-spill med bedre grafikk.
Amored Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hva i huleste pokker svingende er det for noen pokemon? Ikke si at de lager ENDA flere.. 7400545[/snapback] Ja, hvor ble det av de gode gamle. Pokémon kunne faktisk vært et ganske kult spill hvis man hadde gått rundt i en 3. personsvinkel (som på gameboy), bare med Wiis finesser. 7400617[/snapback] De gamle er kulest
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Dette så jo helt fantastisk ut Blir det pokémon på Wii'en min tro Mulig det; forutsetter at man får noen fordeler om man har pokémon på DS da, helt seff å ha det da (på DS). Off Topic: Er det i det hele tatt noen fordeler å ha DS med Wii?! Har hørt lite (ingenting).... Endret 1. desember 2006 av Motoko
Mala Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Eg gidder ihvertfall ikkje å kjøpe noen DS for noen småtriks i ett enkelt spill og slikt. Har funnet ut at håndholdt for min del er ein tapt sak.
Kultom Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det beste på den siden var denne kommentaren i en sig der: "You wouldn't buy Immortality if it didn't say Sony on the it."
Mr. Needlemouse Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Eg gidder ihvertfall ikkje å kjøpe noen DS for noen småtriks i ett enkelt spill og slikt. Har funnet ut at håndholdt for min del er ein tapt sak. 7401310[/snapback] Jeg kommer nok til å kjøpe det til min DS da gamefreak lager noen særdeles underholdende RPG'er. Men jeg er litt skuffet over hvor lite arbeid de har lagt inn i grafikkmotoren til Diamond/Pearl. Samme 2d-grafikken som på GBA. Blir nok onlinemodusen som redder spillet for min del. Ontopic: Fin grafikk, men jeg tviler på at jeg kjøper spillet dersom det blir nok et Stadium spill. Har aldri interessert meg for konsollversjonene av pokemon. Det jeg har lyst på er en skikkelig singleplayer del som i gameboy/DS versjonene.
Andrull Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Har ikke Pokémon blitt melket nok ...? On topic: God grafikk til å være Wii, 7401192[/snapback] Pokemon er fett nok. men har sett flere last-gen-spill med bedre grafikk. Det kom som en bombe..... But who cares, it a Wii!
EonoX Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 For å si det sånn, var poenget med tråden mer å vise noe positivt i forhold til grafikkpotensialet til Wii, enn akkurat at Pokemon-spillet Selv om det selvfølgelig var det også. Både dette og Pokemon Diamond/Pearl er jo online, så hvis de gjør dette riktig kan det blir skikkelig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå