Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sikkert tatt en del ganger. Men hvilken lvl er de forskj. områdene?

Orker ikke lete opp

7772169[/snapback]

Vist ikke du gidder, hvorfor skal noen andre gidde å si det til deg? :roll:

Skrevet (endret)

Jeg skal velge side mellom scryer og aldor, men vet ingenting om betydningen av valget. Er det noen som har en link til en ressurs på dette.

Edit: Fant selv.

Endret av kafan
Skrevet
Jeg skal velge side mellom scryer og aldor, men vet ingenting om betydningen av valget. Er det noen som har en link til en ressurs på dette.

Edit: Fant selv.

7772921[/snapback]

Kunne du linka det eller? Lurer litt på samme ting ;)

Skrevet

Godt poeng, burde linka i forrige post.

http://www.wowwiki.com/Comparison_of_Aldor..._Scryer_rewards

Jeg er bare halvveis til 70 nå og begynner allerede å bli smålei questing. Jeg har egentlig aldri syntes det var særlig gøy. For å få tilgang til endgame-instansene har jeg forstått det slik at man må opparbeide seg reputation med ulike factions. Må alle i raidet ha en viss reputation eller holder det at en har tilstrekkelig ?

Skrevet (endret)
lvl 70 allerede? Taper azz

7769645[/snapback]

lol... gå å spill cs du din gnom :thumbdown:

fleste av oss nærmer oss 70 nå..

btw, vi (abominations) var de første på servern som cleara mana-tomb og den crypt instancen ^_^ til og med lvl 70 folka på servern har ikke greid mana-tomb enda :p (på executus)

(vi er i lvl range 64-66)

Endret av Darkey
Skrevet
Lvl rangen på instancene må være satt ilt folk med green gear, clearet hele mana tombs med lvl 62-63 folk, server 3. =P

7773470[/snapback]

lol... tror jeg neppe på.. mobsa er lvl 66, og 4 pulls om gangen hvor 2 av dem sheeper...

Skrevet

Gjorde hele mana tombs som 64 warrior, 65 warlock 65 mage 63 9/9 t3 priest :p

Dette var FØR de nerfa intancen, første bossen var vanskeligst, andre boss var en djevel egentlig 100% luck boss (Yay stun + dot + throw dmg på healeren/dpsen og wipe ^^ :p)

Skrevet (endret)

hehe

mye luck i de siste instancene egentlig, crypt eks..

et helvete med at addsa spawner en hau med non elite usynelige folk + at de kan min controlle (som ikke kan fjernes), så når tanken vår (druid) ble min controlla så var det bare å løpe :!:

Endret av Darkey
Skrevet

hører at man må velge mellom og samle rep med the aldor eller en anna en men hvordan velger jeg og hvordan finner jeg utav hvilken som er best får meg :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...