Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det forresten noen som veit en effektiv måte å komme seg tilbake til Orgrimmar osv på? Eller må man fly hele veien tilbake? Hørte noen rykter om at det var et sted som tilbød teleportering til alle storbyene i Azeroth.

7748535[/snapback]

 

Er portals til alle de store byene i Shattrah.

7748600[/snapback]

 

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Ville det være lurt av meg å droppe Enchant for enten Jewelcrafting eller den andre nye proffessionen (hva heter den??)  Har 300 enchanting :) 

Takk for svar :)

7748549[/snapback]

Det finnes bare en ny profession og det er som sagt Jewelcrafting.

Enchanting er jo ikke så bra for å tjene penger så tror nok det sånn sett kan lønne seg å ha Jewelcrafting i stedet, men det vil være en fordel og også ha Mining for å kunne "prospecte"(tror det var det det heter).

Lenke til kommentar
Ville det være lurt av meg å droppe Enchant for enten Jewelcrafting eller den andre nye proffessionen (hva heter den??)  Har 300 enchanting :) 

Takk for svar :)

7748549[/snapback]

 

Det er ingen annen ny proffession. Og jeg er ikke sikker på at det er lurt å droppe 300 enchanting. Spørs vel kanskje litt hva slags enchants du kan, men jeg ville ikke gjort det. Enchanting er kjekt å ha :yes:

Lenke til kommentar
Ville det være lurt av meg å droppe Enchant for enten Jewelcrafting eller den andre nye proffessionen (hva heter den??)  Har 300 enchanting :) 

Takk for svar :)

7748549[/snapback]

 

Det er ingen annen ny proffession. Og jeg er ikke sikker på at det er lurt å droppe 300 enchanting. Spørs vel kanskje litt hva slags enchants du kan, men jeg ville ikke gjort det. Enchanting er kjekt å ha :yes:

7748632[/snapback]

 

Ikke drop enchanting, det kommer masse nytt som er bra. Kan bla enchante ringer nå. Enchanting skaffer deg også penger i form av å "de" items med "feil stats" med andre ord crap items. Ligger alltid greit med income i materialer til enchants.

 

Tjente masse på det før TBC, håper å gjøre det samme igjen. Skaffa meg epic mount med å selge enchants, og mats på AH. (Mesteparten ble finansiert via salg av mats.)

Lenke til kommentar
Ville det være lurt av meg å droppe Enchant for enten Jewelcrafting eller den andre nye proffessionen (hva heter den??)  Har 300 enchanting :) 

Takk for svar :)

7748549[/snapback]

 

Det er ingen annen ny proffession. Og jeg er ikke sikker på at det er lurt å droppe 300 enchanting. Spørs vel kanskje litt hva slags enchants du kan, men jeg ville ikke gjort det. Enchanting er kjekt å ha :yes:

7748632[/snapback]

 

Ikke drop enchanting, det kommer masse nytt som er bra. Kan bla enchante ringer nå. Enchanting skaffer deg også penger i form av å "de" items med "feil stats" med andre ord crap items. Ligger alltid greit med income i materialer til enchants.

 

Tjente masse på det før TBC, håper å gjøre det samme igjen. Skaffa meg epic mount med å selge enchants, og mats på AH. (Mesteparten ble finansiert via salg av mats.)

7748691[/snapback]

men hva med alle de kule BoP tingene du lager med Jewel da? Enchanting er jo greit for disenchant ja, men utenom d.. Har ikke noen spesielle reciper.. bare de vanlige.. OGså Icy Chill da.. Men så veeldig spesiell er den vel ikke ;)

Lenke til kommentar
Er det forresten noen som veit en effektiv måte å komme seg tilbake til Orgrimmar osv på? Eller må man fly hele veien tilbake? Hørte noen rykter om at det var et sted som tilbød teleportering til alle storbyene i Azeroth.

7748535[/snapback]

 

Er portals til alle de store byene i Shattrah.

7748600[/snapback]

Er det mulighet for og teleportere seg tilbake også eller må du gjennom dark portal igjen da?
Lenke til kommentar
Noen som vet hva som droppper i de 5 mans instancene enda? er midt inni hellfire citadel nå så lurer på hva som kan droppe :)

7750710[/snapback]

 

 

lol det er jo sykt me.. masse blues fra bossene, healing gear og stuff... jeg fikk en blue chest med 2 sockets når jeg var i Hellspire Blood furnace igår

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...