Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, fy fitte! Tenkte jeg var den eneste i verden geek nok til å stå utfor Kvadrat klokka 6 om morgenen. Så feil kan man ta ...evig lattis... 1.5 time i kø for dette drittet, måtte jo nesten kjøpe når jeg først har ynka meg opp klokka 5.45 for å kjøre ut dit. Ulidelig mange loveable små datageeks <3 Feite og skinny gamers fra alle aldersgrupper :D Så ut som noen av de var maksimum 10 år for flate, tett fulgt av det som så ut som foreldre ^^ Flere biler utenfor som bare sto å venta på kidsa de sikkert hadde droppa av for å kjøpe BC. Herregud altså, hvem faen klarer å overtale foreldrene til noe sånnt?

 

Tipper jeg hadde flest lvl 60s av dem alle tho, fniste litt for meg sjæl av det de snakka om ^_^

 

Nerd power! ;)

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
en kamerat sa til meg at man trenger 1BC til vær konto man har.

 

stemmer det?

 

at hvis jeg har 2kontoer må jeg kjøpe 2 BC?

7732137[/snapback]

...Selvfølgelig? Er der virkelig ingen som spiller wow som har tidligere erfaring fra andre MMO's? :(

7733321[/snapback]

 

..eller med logikk generelt? :p Man må kjøpe dobbelt opp med drivstoff om man har to biler, liksom.

Lenke til kommentar
Er det noen tailor her som har funnet trenern?

Har fiksa enchanter og first aid, men tailor har jeg så langt ikke funnet.

Sjekka på dem vanlige sidene men det var ikke oppdattert over 300 i skill for trainers.

7741322[/snapback]

 

For alliance står hu i andre etasje i Honor Hold Inn. Når du kommer opp trappa så er det rommet i hjørnet.

 

EDIT: nemo problemo :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...