Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Hvordan kan man velge tailor (og alch) specc da? jeg tenkte jeg skulle gjøre det så fort som mulig, så jeg kan lage Frozen Shadoweave settet til jeg dinger 70.

7741601[/snapback]

 

Jeg går ut ifra at du må skille til en viss skill (gjetter.... 350?), så får du et quest om å samle masse greier og lage noe, og velge hvilken master du vil ta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, har samlet fire runer, står inni spawntingen, og høyreklikker på detonatoren. Så får musepekeren en blå outline, som man får når man skal f.eks. kaste en granat. Problemet er at jeg ikke har noe å klikke på, eller ingen markør hvor bomben skal plasseres.

7741995[/snapback]

 

Prøv å still deg MIDT inni en portal og gjør det derifra. Jeg måtte ihvertfall omtrent dønn i midten der :)

 

PS! Neste quest er enda mer moro; da skal du bombe fra lufta :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Siden denne tråden begynner å bli mongolang stiller jeg et aldri så lite spørsmål som trolig er stilt før - vil characters være over 60 kun i Outland, eller kan man traske rundt i gamlelandet og herje instancene der som level 70?

Lenke til kommentar
Joda, har samlet fire runer, står inni spawntingen, og høyreklikker på detonatoren. Så får musepekeren en blå outline, som man får når man skal f.eks. kaste en granat. Problemet er at jeg ikke har noe å klikke på, eller ingen markør hvor bomben skal plasseres.

7741995[/snapback]

Har du sjekket at du faktisk er i rett portal? Jeg strevde med det samme, helt til jeg fant ut at jeg var ved feil portal.

Lenke til kommentar
Det er to portaler, det samme skjer på begge. En kompis snakket om at han fikk en markør tilsvarende granat-kasting når han klikket på detonatoren. Men, pytt, det er nok av andre quester å pusle med.

7744472[/snapback]

 

Du skal ikke trykke på detonatoren (den batterisaken i inventory) men bare "use" selve portalen.

Lenke til kommentar

Ming:

 

want to make two promises to my readers. For starters, I will prove rogue is the best 1v1 class in TBC. With the 30031 build and full stamina/resilience gear, I believe a rogue will finally have enough tools to defeat any class and any spec. I feel I have complete control of almost every fight, and I have tremendous lasting power with 1 minute COS and 1.5 minute blind. Some are harder than others, of course, but I believe with the basic dueling guide I am working on, you should be able to defeat 80% of the people outside of IF with very little effort. I am sick and tired of complaints about feral druids, and soon there will be same complaints about second wind warriors with 10K+ health. I watched beta rogues stomped by these classes. I was slapped around myself by Hellcat and his 2000 mangles. I had a nightmare of a time beating any warrior with 10K+ health and second wind. However, I adjusted and came up with new strategies, now they are trivial for me. While there will be inevitably, some classes and specs that I struggle against, we will have less impossible fights than anyone else.

 

ho ho ho.. ;)

Lenke til kommentar
Det er to portaler, det samme skjer på begge. En kompis snakket om at han fikk en markør tilsvarende granat-kasting når han klikket på detonatoren. Men, pytt, det er nok av andre quester å pusle med.

7744472[/snapback]

Stemmer at det er to portaler, men det er to andre litt lenger nord. Mulig du har prøvd de, men det funket bra for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...