Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det gøy å levle i Outlands? Samme type quests som før vel.. Kan jeg levle i dungeons med rested?

7751270[/snapback]

 

Å levle i outlands SUGER. :thumbdown:

7751556[/snapback]

Er så flott å se en godt begrunnet post med mange gode argumenter som støtter meningen til posteren... :roll:

Lenke til kommentar
Og en ting til; Hva skjer hvis du hopper "over kanten" i Outland? Faller du, eller får du kun fatuige? Eller er det en usynlig vegg som gjør at du ikke kommer så langt? Kan en i så fall fly "under" Outland med mounten?

7742545[/snapback]

Quoter meg selv her, noen som har et svar på dette?

Lenke til kommentar

Med flying mount kan du fly til du kommer til en "vegg" rett fremover, oppover, men om man prøver å gå under outlands skjer det samma som når du hopper ned, bare at det tar litt tid (Du kan fly ganske langt ned først dog)

 

Så må du gå og spirit resse :p

Lenke til kommentar

Har du noen gulltips når det gjelder grinding? Mobs som gir greit med cash, xp og eventuelt rep? Du skrev også at du grindet noen ogrer for å bli exalted med en eller annen fraksjon (husker ikke helt :blush: ), hvor kan jeg finne dem? Gir det greie rewards til andre klasser enn warriors? Er 64 mage btw :thumbup:

 

Edit: Kommer over en del fraksjoner ettervert, hvilke er verdt å bli exalted med?

Endret av crypt0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...