Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
The Gods Must Be Crazy I og II inneholder mye bra humor (var i alle fall deg jeg syntes i min barndom), se dem du.

redigert: gikk ikke disse i morges?

8596083[/snapback]

Aner ikke, jeg har lånt de på biblioteket.

Skrevet

Vel,vel da var jeg klar for nok en bursdag med en haug med selverklærte fjortizzer!

Hurrah! Hehe. Bare litt tøuys fra min side.

Men dere for å ha en go kveld og sjekke ut mine siste poster i Sex og Samlivs-delen :thumbup:

Skrevet

Jeg kommer aldri til å finne meg en sommerjobb, og jeg som takket nei til en sikker greie for å få muligheten til å jobbe på akvariet, så tar de inn to kjendiser i stedet. :\

Skrevet (endret)

Lazytown er så jævla lame... Sangene er så irriterende at man river håret av seg. Jeg besluttet å sove over det, forrige gang min bror så på det...

Edit:

Oh, fuck! Takk for at du minte meg på at jeg brude søke sommerjobb hos Aftenposten Eplefe... *gi klapp på skulderen*

Endret av SasaB
Skrevet
Jeg kommer aldri til å finne meg en sommerjobb, og jeg som takket nei til en sikker greie for å få muligheten til å jobbe på akvariet, så tar de inn to kjendiser i stedet. :\

8596303[/snapback]

A... Ak....Ak...akvariet i Bergen? :ohmy:

Skrevet (endret)
Oh, fuck! Takk for at du minte meg på at jeg brude søke sommerjobb hos Aftenposten Eplefe... *gi klapp på skulderen*

8596305[/snapback]

Er det fortsatt mulig? :dontgetit:

Shikaru:P Alkohol er sunt! Det er jo lett å merke - når man slutter å drikke, blir man dårlig.

Endret av NgZ
Skrevet
Akvariet i Bergen, ja.

Jeg hadde skikkelig lyst til å jobbe i den tropiske avdelingen, så jeg søkte i desember, liksom..

8596336[/snapback]

Off. De søkte etter marinebiolog der før i år. Jeg er ikke hekta på fisker, da. :innocent:

Skrevet

jeg skal skrive en søknad en eller annen gang i nær framtid for en lagerjobb i sommer.

tjener 17 tusen på en måned ellernoe ca.

Funker fint for meg, siden jeg trenger penger til oppgradering av pc :p

Skrevet

jeg er ikke kvalifisert på annet nivå enn at jeg er dritflink med dyr og har håndtert slanger før.

derfor jeg søkte i den tropiske avdelingen. Slanger, krokofanter, iguaner, varaner og silkeaper :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...