Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner ikke helt hvorfor folk har så mye i mot sosser, kan dere grunngi det?

8480495[/snapback]

Ikke alle. Bare de som oppfører seg som overlegene drittunger fordi de har mye penger og tror de kan gjøre og si hva de vil.

Skrevet

8480495[/snapback]

Er ikke så stor fan av folk som absolutt skal vise hvor mye penger de har. I så fall burde man heller kjøpe ordentlige klær.

Skrevet

8480495[/snapback]

Bortskjemte drittunger som tror de er bedre enn alle andre fordi foreldrene deres er rike og kaster på bort penger på dem.

Skrevet

Om noen er soss har noe med hvordan de oppfører sg... Ikke om de har penger eller ikke. Sosser er generlt sett noen rasshøl IMHO

Skrevet
soss  soss m1

2 type ungdom som kjennetegnes bl a ved at de går med dyre kvalitetsklær (oftest av visse merker), t forskj fra friker

8480536[/snapback]

Det meste latterlige er jo at genseren som kostet godt over 1000 kr er av møkka kvalitet også..

Skrevet (endret)

Har lyst på en t-skjorte der det på forsiden står "Faen det er ett rasshøl som glor på meg" og på baksiden står "Han glor fortsatt!"

natta eple :)

Endret av L4r5
Skrevet
Hva faen? "takk gud sossen er borte" ?

1. THERE IS NO GOD, ONLY BUNDY!

2. Ignorer brukeren

3. Worship ME

8480573[/snapback]

Kan du ikke lage en egen Bundy klubb?

Nå som klubber er blitt så trendy her på forumet.

Skrevet
Hva faen? "takk gud sossen er borte" ?

1. THERE IS NO GOD, ONLY BUNDY!

2. Ignorer brukeren

3. Worship ME

8480573[/snapback]

*Ignorere Bundy*

Det var det du mente, sant?

Å, vent, jeg kan jo ikke lese svaret ditt.

Skrevet
Har lyst på en t-skjorte der det på forsiden står "Faen det er ett rasshøl som glor på meg" og på baksiden står "Han glor fortsatt!"

8480570[/snapback]

Hahahaha! En sånn MÅ jeg ha!

Skrevet

Da gikk jeg :w00t: Husk: "Har du dårlig med penger, har du dårlig med makt" Dere for ha en fortsatt trivelig kveld. Håper jeg klarte å lage en innholdsrik aften for dere.

Skrevet
Da gikk jeg  :w00t: Husk: "Har du dårlig med penger, har du dårlig med makt" Dere for ha en fortsatt trivelig kveld. Håper jeg klarte å lage en innholdsrik aften for dere.

8480598[/snapback]

Kjeften :)

Skrevet
Da gikk jeg  :w00t: Husk: "Har du dårlig med penger, har du dårlig med makt" Dere for ha en fortsatt trivelig kveld. Håper jeg klarte å lage en innholdsrik aften for dere.

8480598[/snapback]

"Har du mye penger, blir du mest sannsynelig mobbet av SO (og resten av landet)"

Skrevet

8480598[/snapback]

*håpe at han aldri kommer igjen*

De hellige røde, la han aldri komme igjen. :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...