Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har bare gulvvarme :hmm: Får dra ut kjøleskapet litt. Kanskje det er det-

8157868[/snapback]

Du bekymrer seg for at det skal begynne å brenne, jeg bekymrer meg for når den fire år gamle Maxtoren min skal kræsje.

Skrevet (endret)

Laptopen min dør nok før. Den klarer ikke kjøre en episode av lost engang uten å lagge og monge.

Endret av mushi
Skrevet
Laptopen min dør nok før. Den klarer ikke kjøre en episode av lost engang uten å lagge og monge.

8157895[/snapback]

Det er bare en innebygd forsvarsfunksjon mot søppel det :)

Skrevet

Jeg knuste akkurat fjernkontrollen min i fjortenhundreogfire spisse plastdeler. Sov på sofaen, og våkna av no mareritt eller noe pga. SVETT skinnsofa og skulle på død og liv drepe den kontrollen. Blod, papir og kald pizza ftw her nå, til pulsen har roa seg.

Skrevet

Hjelpes, "broren" min vil at jeg skal forfalske førekortet hans slik at han kan få tilbake penger. Det er ikke noe problem å gjøre det, men det er da faen meg ulovlig, i alle fall i USA. :dontgetit:

Skrevet

Er det lovlig å forfalske dokumenter i Norge? ^^

Det er strengere straff for å forfalske en 50-lapp enn å voldta en kjerring, så jeg mistenker at førerkortforfalskning er like ulovlig.

Skrevet

Søstra mi sin TV kan slå seg på av seg selv midt på natta. Det er litt spooky hvis hun har glemt å skru ned lyden før hun slo den av på kvelden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...