Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm, jeg tror jeg lar være å ta med meg TVen min når jeg flytter hjemmefra :p

8028814[/snapback]

Se ting på pc'n i stedet. Det eneste jeg ser på TV er hotel cæsar og det betaler jeg 2500 kr for i året? Jaja. Jeg får kjøpe meg 42" full hd PC-skjerm. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hmm, jeg tror jeg lar være å ta med meg TVen min når jeg flytter hjemmefra :p

8028814[/snapback]

Se ting på pc'n i stedet. Det eneste jeg ser på TV er hotel cæsar og det betaler jeg 2500 kr for i året? Jaja. Jeg får kjøpe meg 42" full hd PC-skjerm. :wee:

8028838[/snapback]

Du BETALER 2500kr i året for å se på Hotel Cæsar? :dontgetit:

Endret av Snobjorn
Skrevet
Du BETALER 2500kr i året for å se på Hotel Cæsar? :dont get it

8028850[/snapback]

Ja, jeg må ha TV. Driter i det, sløser bort like mye i mnd på godteri og fyll uansett. Kunne heller ha spart på det.

Ny jobb? :!:

Skrevet

Du kan si det sånn, jeg ser ikke tv-serier i det hele tatt.

Jeg ser lokal-TV og distrikts-sendinger og Norge Rundt, og da sitter jeg oppe i stua med mamma :p

Alt jeg trenger er vel egentlig en større PC-skjerm eller en prosjektor så jeg kan se film :p

Skrevet

Det er ingen "inkassojævler" i NRK. Inkassobyåer er selvstendige firmaer som kjøper regningene og driver dem inn. Derfor får du på dette salæret på 500kr, det er for at byrået skal tjene penger også.

Skrevet (endret)
Det er ingen "inkassojævler" i NRK. Inkassobyåer er selvstendige firmaer som kjøper regningene og driver dem inn. Derfor får du på dette salæret på 500kr, det er for at byrået skal tjene penger også.

8028906[/snapback]

Nrk har, med mindre jeg tar veldig feil nå, sin egen inkassoavdeling, og bruker ikke en ekstern aktør.

eplefe: hamsterfisk?

Endret av NgZ
Skrevet

Hun lukter hamster. Sånn. Sagmugg og høy. Men hun sover i en hundeseng. Og så har hun fiskeøyne (Torbjørn sier det er søtt, jeg syntes de er LITT for store til hodet hennes xD)

Skrevet

halve hodet? XD

Jeg har skinnet begge sidene, og jeg har hatt skinnede sider ganske lenge, men det er først nå det er langt nok bak til å bli noe særlig.

Men. Hver sin smak ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...