Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har 11 dager fravær og 0 timer. Men disse dagene er gyldig, 5 dager halsbetennelse og 6dager i Moskva(Fotball mesterskap)

 

Har lyst å få 0 fravær men det er umulig for jeg reiser mye år til år :(

7744130[/snapback]

Sykdom er vel strengt tatt tellende fravær på videregående.

7744191[/snapback]

 

Nope. Bare ved beviselig kronisk sykdom.

Lenke til kommentar
Jeg har 11 dager fravær og 0 timer. Men disse dagene er gyldig, 5 dager halsbetennelse og 6dager i Moskva(Fotball mesterskap)

 

Har lyst å få 0 fravær men det er umulig for jeg reiser mye år til år :(

7744130[/snapback]

Sykdom er vel strengt tatt tellende fravær på videregående.

7744191[/snapback]

 

Nope. Bare ved beviselig kronisk sykdom.

7744197[/snapback]

Motsatt. Beviselig kronisk sykdom så teller IKKE fraværet (kommer ikke på vitnemålet). Hvis du er forkjølet teller fraværet.

Lenke til kommentar
*snip*

7744138[/snapback]

Gratulerer! Det er digg å få gode tilbakemeldinger

 

Fox: Det er rart de ikke skiller mellom lovlig og "ulovlig" fravær.

7744200[/snapback]

Så lenge du kan kommentere fraværet ditt så har det ikke noe å si. Blir du alvorlig syk eller søker om fri for å dra på ferie, så er dette lovlig fravær.

 

Men du må huske å ta vare på alt papirer sånn at du i det hele tatt kan kommentere fraværet ditt.

Lenke til kommentar
Fox: Det er rart de ikke skiller mellom lovlig og "ulovlig" fravær.

7744200[/snapback]

Kjedelig ja, men jeg har ihvertfall papir som jeg kan vise til arbeidsgiver eller noe sånt. Men synes at det er kjedelig likevel. Enig med deg. Jeg har ikke skulket eneste time i året, likevel ser det litt mye ut på fravær :p

Lenke til kommentar
Kjedelig ja, men jeg har ihvertfall papir som jeg kan vise til arbeidsgiver eller noe sånt. Men synes at det er kjedelig likevel. Enig med deg. Jeg har ikke skulket eneste time i året, likevel ser det litt mye ut på fravær :p

7744234[/snapback]

Blir jo det samme med obliga-ting til lappen og sånn. Jeg hadde mindre fravær totalt et semester enn jeg egentlig skulle hatt for glattkjøring o.l. Innføring av nytt fraværssystem er flott. :D
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
ja men på skolen jeg går på så har vi 2 fag dagli altså en time der de gjennom går og en time vi jobber holder vel det?

7744344[/snapback]

 

Hvordan kan vi vite om det holder? Noen kan nok syntes det er nok, men noen vil jo jobbe mer for å lære seg faget. Noen lærer det fortere enn andre. Om du synes det er teit å ha lekser fordi du kan alt, så er det ikke sikkert andre kan det.

 

Er vel også får å få det til å sitte i hodet. Skolen er ikke bare til for å få fri og ikke gjøre noe. Der skla man lære.. Ikke bare gjøre alt fort å tro du er ferdig og har lært det ferdig..

 

Ahhhh, dumme leif.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...