Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater leger å lege kontor, jeg skulle være der kvart over 1, det var jeg, så spurte jeg om det var lenge igjen når jeg hadde sotte der i 20 min, de sa, neida det er det ikke, lalal tia gikk, jeg venter 40 min, legen min kommer ut, jeg blir gla å tenker nå er det min tur! Neida det var en gammel dame på 900 som brukte 3 timer på å gå inn på kontoret, så spurte jeg igjen om det var lenge til det var min tur, så sa de, det kan ta en stund, for det er enda en forran, deg, jeg sier jeg har ikke tid til å sitte her, jeg må på jobb ffs! De sa at de kunne sette meg opp på ny time om en uke, jeg barem ja jøss jeg holder bare på å dø! SÅ DA GJØR DET JO IKKE NOE Å VENTE EN JÆVLA FORPULT UKE!!

 

 

Jævla hore :hrm:

Lenke til kommentar
Stonegard er et emo band, så da kan jeg å alle de andre emo'ne gå dit å sitte å se på det emo bandet spille emo musikk mens vi er emo'e å kutter oss selv...

Jeg er uenig. Det er ingenting med Stonegard som gjør dem til et EMO-band. De har ikke emo-utseende, oppførsel, tekster eller noe slikt.

 

Dessuten synes jeg EMO-spøkene har gått litt for langt. Det finnes faktisk folk som VIRKELIG er selvkuttere, og de blir nok såret hvis de ser/hører slike ting som det du sier i innlegget ditt. Ikke veldig sympatisk, vil jeg si.

Lenke til kommentar
Stonegard er et emo band, så da kan jeg å alle de andre emo'ne gå dit å sitte å se på det emo bandet spille emo musikk mens vi er emo'e å kutter oss selv...

Jeg er uenig. Det er ingenting med Stonegard som gjør dem til et EMO-band. De har ikke emo-utseende, oppførsel, tekster eller noe slikt.

 

Dessuten synes jeg EMO-spøkene har gått litt for langt. Det finnes faktisk folk som VIRKELIG er selvkuttere, og de blir nok såret hvis de ser/hører slike ting som det du sier i innlegget ditt. Ikke veldig sympatisk, vil jeg si.

7742413[/snapback]

 

Folk som kutter seg selv for å unngå psykisk smerte er svake og forkastelige mennesker :)

 

Men det er en egen tråd til den salgs diskusjoner, dessuten har jeg aldri hørt om stonegard, så det var en spøk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...