Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

det er sant... men du liker ikke å sitte på skolen vær dag? eller :hmm:

7742774[/snapback]

Blir lei innimellom ja, men er bedre med skole enn ingenting. Da hadde jeg sitti på ræva og loka rundt her på diskusjon.no dagen lang.

 

Med skole er det ingen som forventer noe av meg heller (bortsett fra meg selv), så jeg kan ta det rolig innimellom om jeg er lei.

 

Alt i alt gruer jeg meg litt til jeg er ferdig med utdannelsen, liker dagens tilværelse meget godt.

7742793[/snapback]

vel, du er eldre enn meg og sikkert valgt en utdannelse du vil, jeg er på andre året på allmen, noe som dreper meg sakte.

 

og ang press: har en mor som gikk ut av vgs med 5 i snitt og stefar fra handelshøyskolen i bergen, så mye press her i huset :hrm:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, du er eldre enn meg og sikkert valgt en utdannelse du vil, jeg er på andre året på allmen, noe som dreper meg sakte.

 

og ang press: har en mor som gikk ut av vgs med 5 i snitt og stefar fra handelshøyskolen i bergen, så mye press her i huset :hrm:

7742815[/snapback]

Jeg har valgt den utdannelsen jeg vil ja. I tillegg var jeg heldig og trivdes godt på allmennfag.

 

Du sier noe med foreldre ja. Mamma og pappa har alltid sagt "Så lenge du gjør ditt beste er vi fornøyd", men jeg vet at de vet hvor bra jeg kan gjøre det hvis jeg virkelig vil, så litt press er det jo. Innimellom irriterer jeg meg over det også, men til syvende og sist er jeg veldig glad for at forventningen om bra karakter ligger der. Hvis jeg får en skikkelig dårlig karakter blir jeg skuffa og de blir skuffa, dermed vil jeg jobbe hardere for å unngå det. Av samme grunn er jeg tilhenger av åpne karakterer, slik at alle kan se hva alle fikk. Hvis det da går dårlig blir jeg motivert til å gjøre det bedre til neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...