Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ærlig talt lærer jeg mer av å være på skolen enn å skulke leksene mine. Så jeg er enig der.

7744445[/snapback]

Jeg synes det er veldig viktig å gjøre mattelekser jeg. Matte er noe man må jobbe regelmessig med, men det er nok bare noe jeg synes. :p

 

 

..Jeg er skikkelig nerd, skulker aldri lekser

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jeg synes det er veldig viktig å gjøre mattelekser jeg. Matte er noe man må jobbe regelmessig med, men det er nok bare noe jeg synes. :p

 

 

..Jeg er skikkelig nerd, skulker aldri lekser

7744463[/snapback]

Jaja, men muntlige fag får en bedre utbytte av diskusjon enn å lese i en mest sannsynelig dårlig bok.

 

Matte, fysikk, kjemi er vel gode unntak men jeg jobber bedre med oppgaver på skolen enn hjemme i tillegg. Kosligere er det og. :wee: Tror det er slik for mange andre og.

Lenke til kommentar
...men nå står de i tjeneste til deg. Du kan spørre om...saft?  :)
Saft er godt. :)
NorthGarden, bryt inn og ødelegg hans nettverk igjen :) Så takker du nei, eller krever lønn
Kan nettverksnøkkelen, men kan jeg gjøre så mye da?
Eller sprit, hvis du ikke er gammel nok til å kjøpe selv. ;)
Tviler på at naboen, som er god venn med ste-faren min, kjøper sprit til meg.
Jammen, hva med følelsen av å ha gjort noe for å hjelpe andre? Følelsen av å være snill?

 

..Priceless

Not rly. Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Hvorfor er verden slik? Hvorfor forventer mennesker å få noe igjen for å gjøre en liten god gjernning? Hva slags verden er det vi lever i :cry:
Hallo-o! Jeg kunne iallefall fått en 50-lapp da. Så hadde jeg hatt penger til mat i kantina.
Northgarden, ja mye! Du kan feks sperre msn osv :p Vil tro at de vil spørre deg om hjelp igjen
Korleis? :-D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...