Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så enkelt hadde ikke jeg det. Mine første par kjøretimer satt lærern i høyspent og dunka på bremsen sin flere ganger. Øvelseskjørte ingenting før jeg tok lappen, da.

 

Den ene gangen vi skulle kjøre fra kjøreskolen, var jeg så opptatt av å sjekke at speilet var justert, setet, sikkerhetsbeltet, lys, at jeg ikke så at frontruta var helt dekket med snø. Starta motoren og skulle til å begynne å rygge. Så sa lærern "Du har ikke glemt noe nå?"..neeida jeg kikker meg rundt og sjekker alle punktene. "Neei? Å FAEN, frontruta!"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Så enkelt hadde ikke jeg det. Mine første par kjøretimer satt lærern i høyspent og dunka på bremsen sin flere ganger. Øvelseskjørte ingenting før jeg tok lappen, da.

 

Den ene gangen vi skulle kjøre fra kjøreskolen, var jeg så opptatt av å sjekke at speilet  var justert, setet, sikkerhetsbeltet, lys, at jeg ikke så at frontruta var helt dekket med snø. Starta motoren og skulle til å begynne å rygge. Så sa lærern "Du har ikke glemt noe nå?"..neeida jeg kikker meg rundt og sjekker alle punktene. "Neei? Å FAEN, frontruta!"

7745316[/snapback]

Jeg har kjørt mye på privaten.

 

Kjører også grombil, a4 1.8turbo quattro, helt ny. han merker godt at jeg liker 2. giret tror jeg, så utrolig deilig å dra på med turbobil. selvom den ikke er chippa går den bedre enn de bilene jeg kjører til vanlig(opel zafira 1.8\a3 1.6\a6 2.4 med automat)

Lenke til kommentar
Haha, ja det hadde vært noe. I wish, men det hadde ikke stoppet henne i å bable i ett sett. :p Neinei..

7745455[/snapback]

Go MacGyver style. Bruk teip :wee:

 

Det koster penger, og tar tid

7745459[/snapback]

Ja, men det må gjøres hvis du vil kjøre bil og få lappen :)

Tar ikke så lang tid da. Mitt kurs tok tilsammens 17 timer

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

hvis dere hadde valget mellom å bo hos mora di som er ganske nazi når det gjelder skole fordi hu gjorde det bra og forventer akkurat det samme av andre, eller bo hos faren din som støtter deg mye mer og bare sier at du bør prøve å gjøre det beste du kan, men du hadde hatt et litt mindre rom og det hadde blitt en del krøll i familien, hva hadde dere valgt? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...