Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fjortiss er ingen alder, men en mental tilstand.

7725184[/snapback]

Så du mener at ei jente på fjorten og ei på femten har like lett på å få stemplet som fjortiss, for neppe det.

Da vil isåfall jeg være fjortiss livet ut.

EDIT: Steffy, du er også kvalifisert som fjortiss.

Endret av Neppe
Skrevet

Ja, Neppe, en 14 og en 15 åring kan godt være fjortiss. Man trenger bare en mobiltelefon, en data med MSN og en forkjærlighet for å kombinere tall og bokstaver.

Skrevet (endret)

Det var ikke poenget om de kunne. Men om de like lett fikk stemplet som fjortiss. Det er vel ikke tilfelle.

EDIT: Pff, Julie er teit :p

Endret av Neppe
Skrevet
Det var ikke poenget om de kunne. Men om de like lett fikk stemplet som fjortiss. Det er vel ikke tilfelle.

EDIT: Pff, Julie er teit :p

7725209[/snapback]

Jo visst. Jeg trenger ikke vite alderen til noen for å vite at de er fjortiss.

Skrevet
Jo visst. Jeg trenger ikke vite alderen til noen for å vite at de er fjortiss.

7725221[/snapback]

Er du på fylla eller ? Er du bare blind ? Eller leser du ikke det jeg sier ?

Skrevet
Det finnes jo folk i førtiårene som er fjortiss, det har ingenting med alder å gjøre..

7725245[/snapback]

Joooo, gaaah.

Men det er lettere å dømme en på 14 til å være det enne en på 15.

Skrevet

Jeg velger å tro at fordi jeg skriver noenlunde greit og ikke spammer i kjent Bundy-stil, så kvalifiserer jeg til hakket over fjortiss, men hakket under forsvarlig ungdom.

Jeg har funnet den perfekte TVen til hybelen på finn.no, annonsen ble lagt ut igår og jeg har sendt melding om at jeg er interessert og kan hente. Nå venter jeg bare på at han skal svare meg, så blir det Guitar Hero på hybelen også. Filmkveld kan vi vel også ordne ^^

Skrevet

Om man dømmer folk som fjortiss ved første øyekast etter alderen, er man trangsynt. Jeg tror på å gi folk en sjanse, jeg kjenner 12 åringer som er utrolig modne.

Skrevet (endret)

Det er det ikke. Det kommer helt an på holdningen til personen, ikke alderen.

I think you're on your own, neppe.

EDIT: Steffy er bare Semi-fjortiss :)

Endret av Eplefe
Skrevet

Altså.

Jeg mener ikke at man kan si at en 15 åring er fjortiss. Men basert på alderen, så vil man ikke like lett dømme.

Det er lettere å tro at en på 30 er moden enn en på 12. F.eks.

Skrevet

Det spørs hvilken vennegjeng/bekjentskapssirkel man har.

Jeg har like lett for å dømme en 30åring fjortiss som jeg har for å dømme en tolvåring. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...