Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zlatzman: I mitt forsvar når det gjelder den fylla, så var det fordi jeg ikke hadde drukket frem til jeg fylte 18, rett og slett fordi jeg synes det var så fjortiss å bli så full. Første gang man drikker sprit og en av de første gangene man drikker i det hele tatt går galt uansett, jeg hadde ingen anelse hvor grensen min var. Jeg har derimot lært og holdt meg unna slik oppførsel siden, hvis det hjelper meg opp av fjortiss-hulet jeg gravde for meg selv. ^^

Lenke til kommentar
Takk, Arinomi, skulle akkurat til å skrive at jeg lyver ikke, jeg har bare erfaringer med mange forskjellige typer folk. :p

7725321[/snapback]

I min posisjon er jeg i kontakt med mange mange i løpet av en dag i alle aldersgruppen. INGEN av dem har likens. Men jeg kan utifra alder, skjønne åssen jeg bør og skal ordlegge meg og oppføre meg.

Lenke til kommentar
Steffy:

Du kan komme opp av hølet da ja.

 

Drakk ikke mye før etter jeg hadde blitt 18 jeg heller, det har aldri gått så veldig ille, men jeg har da spydd på folks blazere og slikt.

 

red: Det skjedde i fjor høst, altså første semesteret på NTNU.

7725333[/snapback]

Da har vi ihvertfall det til felles, første semesteret på NTNU fører bare til problemer. ^^

 

Når man går psykologi, har torsdag og fredag fri og sitter for det meste på hybelen og ser serier/film resten av tiden, så frister det ofte å stikke ut og drikke. ^^ Jeg har derimot klart å begrense meg nå, selv om jeg muligens rotet med LarsP på lørdag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...