Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror heller at jeg skal le av deg, ikke omvendt :) *Peke på ølmage, dobbelhake, alkisfjes osv*

7726374[/snapback]

Haha, du har hørt om forbrenning? :)

Greit nok at alkohol er kaloribomber osv, så lenge man har normalt kosthold og trener.

 

P: Skjønner ikke at folk kan la være, de fleste sier vel ikke at de har drukket selv om de har drukket. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Ja det har jeg, kroppen din holder ikke lenge i toppen hvis du drikker mye. Spesielt når du nærmerer deg til 20. Jeg er ikke en sau i flokk som de fleste i her, kanskje deg og?

7726429[/snapback]

Huh?

 

Det å drikke i helgene tviler jeg på er farlig.

Ja, du får mindre forbrenning når du blir eldre, men da må man jo drikke ofte for å legge på seg.

 

Den store P: Fordi det er morsomt å bruke 60 min på å gå 100 meter vel! :w00t:

Lenke til kommentar
Du gjør det vel mest sannsynlig for å bli akseptert av vennene dine, at man må drikke for å ha det gøy har blitt et helt fjernt begrep, vis man spør noen gutter å jenter på din alder Bundy, så er det jo umulig for dem å ha det gøy i helgene uten å drikke.

7726463[/snapback]

Jeg er så kjedelig at jeg må drikke når jeg er ute :)

edit: og at ting blir lettere da, som å snakke med folk osv.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Bundy skjønner du ikke poenget mitt med sauflokk?

 

Jeg har aldri sagt at alkohol er farlig, men jeg ser ikke noe poeng å bli drita for ha det gøy. Det er brutalt taper i øyne mine, men å drikke for nytelse. Samme som brus, mat osv er helt greit, det har jeg full forståelse for. Og jeg tviler at du drikker for å nyte, eller tar jeg feil?

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Jeg har drukket før jeg ble aten (haha, jeg er ikke atten enda), men jeg har ikke hatt grisefyll på.. et halvt år nå. Litt kosedrikking går greit, men jeg ser ikke helt poenget med å drikke til jeg snakker med elgen liksom.. tror ikke jeg kommer til å drikke så mye resten av livet, heller. et glass vin, en drink, en øl. eller fire, liksom. Men ikke grisefylla. Ser ikke poenger lengre. Er ikke så morsomt at det gjør noe, heller.

Lenke til kommentar

Mja tviler e på men, la gå, jeg syns det er like gang det kommer noen fulle 16-17 åringer å truer med å gi meg juling, å fy faen jeg er schå mye kulerere enn deg! Fy faen asch! banker deg schå jævli! Spytte de i trynet å smelle til de.

 

Fy faen sånne folk provoserer meg :p

 

Bundy: det du sier om prating og alt blir lettere er kun en unnskylding for å drikke, alt står å faller på deg selv å selvtillit, er ikke verre enn det :) Det er noen ting i denne verdenen som faktisk er sort å hvitt

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...