Gå til innhold

Kredittkort — Råd om valg og bruk!

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ProphetSe7en skrev (5 minutter siden):

Muligens feil tråd, men det har blitt diskutert her inne tidligere, så tar sjansen.

Er det ikke rabatt hos Power lenger med DnB sitt supertilbud?

Jo men ikke alltid. Mener det var på saga tilbudet for litt siden 

Skrevet
Salvesen. skrev (1 time siden):

Jo men ikke alltid. Mener det var på saga tilbudet for litt siden 

Ja det var vel i Juni, men nå jeg skal handle, så hadde et håp om at det var denne gangen også 😅

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest 905cf...f36
Skrevet

Betaler "ofte" store summer, finnes det noen kredittkort som gir en form god bonus på store summer?

Skal feks betale en feriereise for ca 100k nå. Har Trumf Visa i dag.

Anonymous poster hash: 905cf...f36

Skrevet

Finnes det noe kort nå som gir bonus på alt ala Morrow? Etter at Ikano slutta med bonus på mat bruker jeg nå kun Morrow (bortsett fra DnB på bensin og Instabank hvis den månedlige rabatten er relevant) og da butter jeg fort borti maksgrensa på 2k siste 12 måneder... 

Skrevet
Nåla-i-veggen skrev (16 minutter siden):

Finnes det noe kort nå som gir bonus på alt ala Morrow? Etter at Ikano slutta med bonus på mat bruker jeg nå kun Morrow (bortsett fra DnB på bensin og Instabank hvis den månedlige rabatten er relevant) og da butter jeg fort borti maksgrensa på 2k siste 12 måneder... 

Norwegian, men bare 0,5.

Skrevet (endret)
Nåla-i-veggen skrev (24 minutter siden):

Ok, blir bonus trukket fra på faktura? 

Ja. Du kan velge cashback eller cashpoints. cashpoints er standard så man må aktivt bytte, og i likhet med morrow så blir det ikke automatisk trukket.

Endret av oddeh
Skrevet
oddeh skrev (1 time siden):

Ja. Du kan velge cashback eller cashpoints. cashpoints er standard så man må aktivt bytte, og i likhet med morrow så blir det ikke automatisk trukket.

Ok, så man må manuelt gå inn og godskrive opptjent bonus mot faktura, slik som hos Morrow? Må nok sjekke ut Norwegian. 0.5% er bedre enn 0% 😀

Skrevet
Nåla-i-veggen skrev (58 minutter siden):

Ok, så man må manuelt gå inn og godskrive opptjent bonus mot faktura, slik som hos Morrow? Må nok sjekke ut Norwegian. 0.5% er bedre enn 0% 😀

Det stemmer 🙂

Skrevet
11 hours ago, Nåla-i-veggen said:

Ser at DnB har redusert bensinrabatten ned til 1%. Når skjedde det? Kan ikke huske å ha fått noen info fra dem? 

Dette er det første jeg hører om dette.. Skal ikke slike endringer meldes i god tid? 

Skrevet
Nåla-i-veggen skrev (15 timer siden):

Ser at DnB har redusert bensinrabatten ned til 1%. Når skjedde det? Kan ikke huske å ha fått noen info fra dem? 

Hmm, kan heller ikke huske å ha fått info om dette. Jeg har nytt godt av 12% rabatten på lading, den er nå redusert til 8%

Typisk at de gjør dette i fellesferien når folk ikke følger med 😞

Skrevet

Lade rabatten er ikke endret. Den det samme som da eg sjekket tidlig i juni hvertfall.

Så de har nok gjort noe i vår. Mener også å huske at det var mer enn 10 prosent før.

Skrevet

CicleK har endret vilkårene. For å få tilsvarende rabatt som tidligere må man nå melde seg inn i CircleK ekstraklubb for å få rabatt pr. liter i tillegg til de prosentene man tidligere fikk men som nå er redusert iht. kundeprogrammet man har. Viktig å vite er at man MÅ knytte til DnB-kredittkort til kundeklubben hos CircleK, og som velkomsttilbud får man også 100 øre i 100 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...