Venerable Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 -Førerkort -Visakort -City Gym kort -Bibliotekkort -Kondom -Kundekort hos Eleven Express -Fribillett til Pakkuset Disco. -Bonuskort til Kino1. -Diverse visittkort. -Et par kvitteringer. -206 kroner
Gamlemor Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) -To laken 7308838[/snapback] Imponerende! Rett og slett imponerende! I min lommebok: - Et utgått månedskort - En brukt Ringenes Herre billet - Skolebevis fra i fjor - elevkort for i år - Bibliotek kort - Obos medlemskort (mamma meldte meg inn ) - To skrapelodd med gevinst som jeg må levere på mcdonalds i paris for et par måneder siden. - "BONUSKORT" for kinoen. - Brukt metrobillet. -Kvitering på at jeg har forhåndsbestilt WOW:TBC - en lapp med skrift jeg ikke klarer å tyde. - en femtilapp og en tjuekroning Gah, skulle vært hva har du i lommene Der har jeg mye mer spennende ting. Endret 20. november 2006 av Lord-Myrrah
Venerable Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Gah, skulle vært hva har du i lommene Der har jeg mye mer spennende ting. Fins en tråd om det også her et sted
P-in-P Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 VISA MasterCard Førerkort En svensk 20lapp Studentbevis Rot i kortholderen er hat, hat og atter hat.
Flexo Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 ...og noen medlemskort i diverse Assassination Squads. 7319728[/snapback] Såpass ja.
lambiks Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Av en eller annen grunn kan jeg ta dette uten å se i den: - VISA - Førerkort - Reiseforsikringskort - Kvittering på Sparkjøp - Mitt ansattnr. i Forsvaret - 53 kr. - Plekter
aklla Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 -Visa -førerkort -mastercard -kode til mastercard(kodet) -forsikrings-kort inntill 2,5 mill, på reise -adgangskort til forsvaret -div penger
Nauz Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 - EN del mynter - bankkort - en gammel kvittering fra manfa(Den lokale resturanten)
Admiral1 Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 I min kortholder: Kopierings kort til skolen Elevbevis Adgangskort til jobben Rabatt kort på den lokale Deli'n 1 stk 200 lapp
Skurupu Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Studentbevis VISA-kort Studentkort til kollektiv trafikk. SL-kundekort Semesterbevis Kvitering på uttak av 400,- Menyen til det lokale gatekjøkkenet
Simon Aldra Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Penger, bankkort, optikerkort, helseforsikringskort, trygdekort, London Underground-bilett (£3), Stansted Express-bilett (£15), passbilder, tre stk. kondomer, kviteringer for ymse pengetransaksjoner i butikker og et skolebevis.
anon12234 Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 bankkort, militær ID, div forsikringer, spenn, div småbilder av div folk
-Shaq- Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) Bankkort. Bibliotekkort. Jobbkort. Pasientkort. Rabattkort - Comet Sport. x2 Miljøkort. Skolereisekort. 52 kroner. Nøkler. Øvelseskjøringbevis. Endret 20. november 2006 av -Shaq-
lamial Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) I lommeboka mi har jeg: -34,50 kroner -Legitimasjonskort fra videregående -En lapp som det står noe på -Bussbillett -Kvittering -Førerkort -Kortholder -2 bankkort -3 bibliotek-lånekort -3 videoleie-kort -2 bokklubbkort -1 russekort -p-piller -noen bilder av folk jeg kjenner/kjente Har mer spennende ting i veska mi... Endret 20. november 2006 av lamial
zyrex Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 I lommeboken har jeg: - 8 bilder av min forlovede - 6 bilder av min forlovede som barn - Adgangskort til Studentsiloen på Grünerløkka - PartyTicket.net kort - Reiseforsikring - Billett til Cebit 2006 - Visittkort til en på VaTech hydro - Bankkort - Videotoppen kundekort - Førerkort klasse BMST - Kvittering fra utested *2 - Mine to egne russekort - Kvittering fra buss i England - Marit larsen konsert-billett - Hellbillies konsert-billett - Raske menn billett - Kaizers Orchestra billett - The Dark kinobillett i England - LOTR ROTK billett fra premieren - Harry potter og fangen fra Azkaban fra premieren - En haug med bilder av venner - Swiss Card Quattro lommekniv
Ferchie Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Bruker kortholder! -nordea visa kort -førerkort for bil -videokort for narvesen -og et til videokort for narvesen Thats all i need
Datacalibel Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 - Førerkort - Bankkort - Minnebrikke til mobben - Leiekort til Mix/Shell osv - Fartsbot - Kvittering fra Rema 1000 - Oppbrukt kontantkort - 313,50.- kroner
Feh Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) My wallet: -Nordea visakort -DnBNOR visakort -DnBNOR mastercard -førerkort -medlemskort for Studentersamfundet i Oslo -studentkort for Universitetet i Oslo -semesterkort (gul lapp) -medlemskort for Filologisk Forening -medlemskort for SV fakultetet (tror det er statsvitenskap ) -medlemskort for Cybernetisk Forening -771 kr -husnøkkel til hjemme -student månedskort for kollektivtrafikk i oslo by -billett for 1 gratis runde bowling på metro bowling i asker -brukt trikkebillett fra amsterdam -lånekort for den lokale videosjappa -kinobillett fra fritt vilt den 13/10 -to drikkebonger fra siste funksjonærfest i cybernetisk forening -visittkort fra Senior Developer, Web Applications, NAME, Opera Software -kort fra europeiske reiseforsikring -kvittering på at jeg tok ut 4000 kr i minibank sist lørdag Endret 20. november 2006 av Feh
SemikolonP Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Penger Busskort Skolebevis Lånekort til Tønsberg bibliotek - sist brukt: for 4-5 år siden tror jeg Recent kvittering fra PcStyling Gammel rutetabell *hive i søpla* "Shopping card" til printerblekk Kortholder til TalkMore SIM-kortet Gammel bussbillett 50 danske kroner
sneilerts Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Bruker kortmappe; Visa debetkort Visa kredittkort Esso Mastercard (bensinkort) Travel Pass Corporate Førerkort Kantinekort til jobben i Trondheim Kantinekort til jobben i Oslo
Anbefalte innlegg