Gå til innhold

"The simpsons movie" - mens vi venter..


Aalton

Hva forventer du av denne filmen?  

442 stemmer

  1. 1. Hva forventer du av denne filmen?

    • Veldig mye
      316
    • Ikke så mye
      62
    • Har ingen forventninger
      49
    • Har ikke sett på simpsons
      10
    • Hva er "the simpsons" ?
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syns faktisk de siste sesongene er ganske gode, de minner mer om sesong 7-9, men sesong 13-15 var low point, humoren ble veldig family guy aktig, der de går veldig langt unna det simpsons var.

 

eks 1.

en episode har fly rutene blitt forandra så de flyr rett over hode og til slutt crasher et fly inn i stua dems og flyet rygger ut og like etter på er stua like hel. dette er ting som man ville kunne se på family guy ikke noe som gjør ser på the simpsons.

 

eks2. denne gikk på tv nå nylig og er en av hate epiosdene mine. der homer får pbs på nakken, her får man teletuby's som skyter laser osv. også helt vekk fra hva the simpsons er og også en ting som er veldig family guy.

Lenke til kommentar
syns faktisk de siste sesongene er ganske gode, de minner mer om sesong 7-9, men sesong 13-15 var low point, humoren ble veldig family guy aktig, der de går veldig langt unna det simpsons var.

 

 

eks2. denne gikk på tv nå nylig og er en av hate epiosdene mine. der homer får pbs på nakken, her får man teletuby's som skyter laser osv. også helt vekk fra hva the simpsons er og også en ting som er veldig family guy.

7325368[/snapback]

Ja, den var virkelig lavmål..

 

Så den her om dagen, jeg og..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Heeeeey

 

Det er sikkert mange som gleder seg til "The Simpsons Movie" kommer på kino. :cool:

 

Informasjon om filmen

The Simpsons Movie har premiere de 27. juli og jeg tror at de fleste salene fylles opp ganske raskt.

Filmen har vært planlagt helt siden suksessen i 89' og det redigeres/klippes fortsatt på filmen.

Filmen skal visst nok ha sterkere språk og scener en de vanlige tv episodene og er "Rated PG-13" i USA.

Noe av infoen og ryktene er at Lisa Kanskje får en kjæreste, Bart skater gjennom byen naken og noen maktsyke mennesker prøver og ta over jorden.

 

-Info om Filmen på IMDB

-Info om Filmen på Wikipedia

-Info om Filmen på Wikipedia (Norsk)

:dribble: --Mer info Kommer-- :dribble:

 

Trailere--

 

Den første lille teaseren :thumbup:

 

Den andre lille teaseren :thumbup:

 

Den STORE traileren :thumbs:

---------

La oss ha en hyggelig diskusjon om filmen og la oss høre deres forventninger :)

 

MVH

Ole

thesimpsonsmovie.png

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...