Gå til innhold

"The simpsons movie" - mens vi venter..


Aalton

Hva forventer du av denne filmen?  

442 stemmer

  1. 1. Hva forventer du av denne filmen?

    • Veldig mye
      316
    • Ikke så mye
      62
    • Har ingen forventninger
      49
    • Har ikke sett på simpsons
      10
    • Hva er "the simpsons" ?
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sier at filmen sikkert får 11-årsgrense, det vil si at barn ned til 8 år kan se filmen (med foreldre). Derfor lager de en egen dubbet versjon til denne aldersgruppen.

 

Edit:

 

Min Mening: Fysj! Er ikke barna store nok til å lese teksten, vil de nok ikke forstå humoren.

Endret av Mr. Bakke
Lenke til kommentar
Den kommer vel i en englesk versjon og vel? Det må den..

 

(har ikke lest mer enn denne siden)

8970813[/snapback]

 

Niks.. NRK har kjøpt alle episodene ifra TV3, og The Simpsons vil bli dubbet til nynorsk, i likhet med filmen..

 

edit: eg skrev et vrangt ord..

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Huff, trodde ikke mine egne øyne da jeg så overskriften på db.no. Var en liten stund livredd for at originalen ikke ville komme til Norge. Er ikke tvil om hvilken jeg skal se i hvert fall; den engelske.

Lenke til kommentar
JB:  We're going to put some fake plots out there just to make it interesting.

 

James L. Brooks noted, "We saw a trailer the other day, and somebody said 70 percent of the things in it — based on where we were eight weeks ago — are no longer in the movie, because we keep on fooling around."[15]

Skal bli spennende å se hva fra trailerene som faktisk eksisterer i filmen.. :)

Lenke til kommentar
Da ber jeg på forhånd til gud om at jeg ikke kjøper feil billet :roll:

8970487[/snapback]

Den tanken skremte meg og. Jeg gjorde nemlig den feilen når jeg skulle se TMNT på kino. Det var grusomt.

Men dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg har sett på The Simpsons siden jeg var runt 6-7 år gammel. Og jeg lo like godt av det da som jeg gjør nå. Jeg får bare be om at de kinoene runt de får den på Amerikansk.

Lenke til kommentar

Noen som har en ETA for når vi kan kjøpe billetter?, dette er en film jeg skal ha preimerebilletter til.

 

Satser på at Colosseum setter den opp den 27.juli, men Harry Potter har jo desverre okkupert den beste salen virker det som. :ermm:

 

 

edit:

Vi har ikke helt bestemt om vi skal kjøre midtnattspremiere, men vi tror at det kan være aktuelt.

Vi legger mest sannsynlig ut billettene en ukes tid før premieren. Følg med, følg med!

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

D'oh, ikke fanken om jeg skal se noe Homer Antonsen på storskjerm.

 

FY.

 

Ekkelt med dubbing av filmer generelt synes jeg, og spesielt med The Simpsons, hvor det, som det er blitt nevnt tidligere, er så viktig at de originale stemmene er med. For øvrig har jeg svært store forventninger til den :)

Jeg skal se den på kino og etter det skal DVDen få stå ved siden av de 9 foreløpelige sesongene :)

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...