Gå til innhold

Den lille squash tråden

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har spilt squash type "veldig hobby", og begynner igjen over jul.

Føler det er bra trening, samtidgi som jeg får gjort noe jeg syns er gøy (jeg er generellt glad i spill som innebærer racket :))

Men bok? Tittel?

Skrevet

Spiller squash på Lysaker i ny og ne, det er temmelig moro og god trening. Synd stedene inni byen er så vanvittig dyre i forhold til Lysaker squash, det hadde vært ok å slippe å reise med melkeruta hver gang vi skal spille.

Skrevet
Spiller squash på Lysaker i ny og ne, det er temmelig moro og god trening. Synd stedene inni byen er så vanvittig dyre i forhold til Lysaker squash, det hadde vært ok å slippe å reise med melkeruta hver gang vi skal spille.

7535322[/snapback]

Glimrende ting med å være student i Trondheim.

Det er rimelig billig å få spilt litt :) (selvom man må litt utenfor byen, aka Dragvoll for å få spilt)

Hva er prisnivå for en times tid rundt i Oslo da?

Skrevet

På Lysaker koster det vel 130-150 for en halv time, hvis ikke jeg husker helt feil. Jeg har et helårskort som kosta 1900. Andre steder mer sentralt i byen hadde ganske mye stivere priser sist jeg sjekket. Skulle nesten tatt et par fag på Blindern, de har sikkert noen gode tilbud der også.. :)

Skrevet

Spiller squash 1-2 ganger i uka, men i det siste har det blitt mindre..

Er medlem i helsestudioen 3T, der har de squashbane vi kan bruke helt gratis. Ellers når jeg er i oslo, pleier jeg å spille der hvor centrum idrettslag har hjemmebane.

Skrevet
Spiller squash 1-2 ganger i uka, men i det siste har det blitt mindre..

Er medlem i helsestudioen 3T, der har de squashbane vi kan bruke helt gratis. Ellers når jeg er i oslo, pleier jeg å spille der hvor centrum idrettslag har hjemmebane.

7547819[/snapback]

Spiller squash, men ikke fryktelig aktivt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...