Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bedre enn sex?


Alverosa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er da ingenting i veien for å synes at sex er digg. Det jeg mente var at man ikke kan sammenlikne noe med det, for det er så spesielt på sitt område. Ikke at jeg vil ligge og pule hele dagen fordi det er toppen av det ultimate.

7228606[/snapback]

Helt enig med deg. Spørsmålet var om vi syntes noe var bedre enn sex. Vi kom fram til at sex i seg selv er så unikt at det rett og slett ikke er mulig å fastslå.

Slik ser da jeg det.

Lenke til kommentar

Ifølge Mazlows verdipyramide ruver sex på en klingende 3. plass av hva som er viktigest for et menneske. (litt søkt å gradere delene sånn, men litt morsom er det iallefall :))

 

Så, hva som er bedre enn sex kommer vel helt an på tidspunktet.

 

Men det jeg kan huske som var helt suverent var åpningen til Armin van Buuren på Sensation White 2005 :D

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Som jeg sier sex er oppskrytt, men det er blitt sånn at hvis du ikke synest sex er "det beste i verden" så er du unormal.

 

Sex er det perfekte samtaleemnet for den som ikke har noe å snakke om.

 

Jeggu må dere ha et uintressant liv hvis sex er den ultimate opplevelsen.

 

Greit med en kjapp en inni mellom for å få utløp for behovet, men det er mye jeg heller gjør enn å pule.

7228585[/snapback]

Høres ut som noen kanskje burde endre synet sitt på sex. Hvis sex for deg bare er å "få utløp for behovet", så føler jeg med deg.

 

Jeg liker å snakke om sex.

Det har med interesser å gjøre. :!:

Lenke til kommentar
Ifølge Mazlows verdipyramide ruver sex på en klingende 3. plass av hva som er viktigest for et menneske. (litt søkt å gradere delene sånn, men litt morsom er det iallefall :))

 

Så, hva som er bedre enn sex kommer vel helt an på tidspunktet.

 

Men det jeg kan huske som var helt suverent var åpningen til Armin van Buuren på Sensation White 2005 :D

7228709[/snapback]

Sex er vel også på 1.?

Lenke til kommentar

Den er i "grunnleggende behov", men etter: puste, næring og vann, som vi så ganske opplagt trenger :)

 

on-topic: det spørs meget... for å si det slik

 

jeg ville heller sittet hjemme og slappet av enn å få et skikkelig ræva fylla one night standTM

 

Men jeg ville ikke byttet ut god sex med personen du elsker, for noe.

Lenke til kommentar
De som sier at og vinne en fotballkamp er bedre enn god sex,har de noen gang hatt sex?kanskje de har hatt sex men isåfall ikke god sex..da er det isåfall helt fjernt og tenke de tankene..syns nå jeg da.

7230886[/snapback]

 

tja, det går på følelser for laget som vinner. Da Liverpool vant Champions League og jeg satt og grein, ville jeg ikke bytta det ut med den beste sexen i verden der og da.

 

At jeg kan føle slike følelser for en klubb fra en by jeg bare har vært i noen få ganger er helt utrolig i grunn, men sånn er det.

 

Går ikke an å forklare for en som aldri har opplevd det i allefall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg syns Ustedalen har et godt poeng. Det er av og til man ikke kunne foretrukket noe annet fremfor sex, ved andre anledninger har man lyst å gjøre andre ting. Har man ikke lyst på sex, kan det være like morro å ta plasten av en ny CD man nettopp har fått :love: . Jada, jeg vet, jeg er syk

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...