Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bedre enn sex?


Alverosa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som sier at og vinne en fotballkamp er bedre enn god sex,har de noen gang hatt sex?kanskje de har hatt sex men isåfall ikke god sex..da er det isåfall helt fjernt og tenke de tankene..syns nå jeg da.

7230886[/snapback]

 

Folk er forskjellige, ikke vår feil at du er ikke interessert i en fantastisk sport. Nemlig fotball! Du er ikke midtpunkt i verden, vi er forskjellige med forskjellig meninger som er delt i baken tross alt.

 

Å påstå at de som mener det, kan ikke ha hatt sex eller kun dårlig sex er en drøy påstand som du ikke har peiling om

Endret av Fox
Lenke til kommentar
De som sier at og vinne en fotballkamp er bedre enn god sex,har de noen gang hatt sex?kanskje de har hatt sex men isåfall ikke god sex..da er det isåfall helt fjernt og tenke de tankene..syns nå jeg da.

7230886[/snapback]

 

Folk er forskjellige, ikke vår feil at du er ikke interessert i en fantastisk sport. Nemlig fotball! Du er ikke midtpunkt i verden, vi er forskjellige med forskjellig meninger som er delt i baken tross alt.

 

Å påstå at de som mener det, kan ikke ha hatt sex eller kun dårlig sex er en drøy påstand som du ikke har peiling om

7234769[/snapback]

 

 

Da må jeg beklage hvis jeg krenket noen på noen måte med mitt utsagn men jeg syns bare det hørtes litt rart ut at fotball kan være bedre enn sex.Jeg har ikke sagt at jeg ikke verdsetter en god fotballkamp jeg,jeg er bare ikke ihuga fan så det er vel derfor jeg ikke skjønner at det er bedre enn sex heller..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...