Gå til innhold

Hva skjedde med Vanilla-Coke?


Bjorhus

Anbefalte innlegg

Cherry Coke er kjempegod, vanilla coke er det værste de har laget noensinne. Og markedet speiler jo det, siden de sluttet å lage den.

Regner med at du har hørt om Jones Soda.

 

Disse har laget noe jeg vil kalle verre, og jeg er glad for at ikke har kommet til Norge... Nemlig: Mashed potato soda!

 

jones-mashed_potato.jpg

 

De har også lagd smak av Kalkun og grønne bønner.

 

Men Vanillacoke er helt klart på verstinglista!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
støttes. Den er dypt savnet. Men det går ann å blande vanlig cola med vanilje saus :cool::dribble: Prøvd, og det er ikke helt det samme, men ikke langt unna.

 

 

Hehehe, et nokså drastisk tiltak vil jeg si! Hadde det ikke vært bedre med vanilje-essens? Slik slipper man at stasen klumper seg i glasse, vil jeg tro :)

 

Sikkert sagt før, men captain morgan spiced gold og cola smaker AKKURAT som vanilla coke.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fant brett med vanilla coke på Maxi Mat i Nordby-sentrert. Kjøpte meg også en 12 pack med Dr. Pepper, noen bokser med Mountain Dew blå og rød, og den gode amerikanske "root beer`en" fra White Rock.

 

(Ligger andre siden av dyr-delen på Maxi Mat)

 

EDIT: Til informasjon så kosta et brett(24 stk) med Vanilla Coke 276 NOK. Og 12 Dr. Pepper 130 NOK. Grei nok pris med tanke på at en boks koster 34kr der jeg har sett de til salgs i Norge.

 

Tok også med meg noen flasker av Arizona Ice Tea, kanskje beste isten jeg har smakt. Forresten en hel rekke med mye amerikanske og importerte produkter som ordentlig god amerikansk gul sennep, BBQ-sauser, beef-jerky og selv ordentlig amerikansk sirup og blanding til gode amerikanske pannekaker.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
støttes. Den er dypt savnet. Men det går ann å blande vanlig cola med vanilje saus :cool::dribble: Prøvd, og det er ikke helt det samme, men ikke langt unna.

 

 

Hehehe, et nokså drastisk tiltak vil jeg si! Hadde det ikke vært bedre med vanilje-essens? Slik slipper man at stasen klumper seg i glasse, vil jeg tro :)

 

Sikkert sagt før, men captain morgan spiced gold og cola smaker AKKURAT som vanilla coke.

 

Uenig, prøv Sailor Jerry og cola, da snakker vi vanilla coke! Ellers vil jeg anbefale vaniljeis og cola, trykk et par kuler i et glass og fyll og med cola=) Sugerør anbefales

Lenke til kommentar
Cherry Coke er kjempegod, vanilla coke er det værste de har laget noensinne. Og markedet speiler jo det, siden de sluttet å lage den.

Regner med at du har hørt om Jones Soda.

 

Disse har laget noe jeg vil kalle verre, og jeg er glad for at ikke har kommet til Norge... Nemlig: Mashed potato soda!

 

jones-mashed_potato.jpg

 

De har også lagd smak av Kalkun og grønne bønner.

 

Men Vanillacoke er helt klart på verstinglista!

 

Har sett den Jones-saken på 7eleven .

 

Og forresten: Vanillacoke er Namnam. Cherrycoke er ÆsjÆsj.

Endret av olehh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...